Gå til innhold
Hundesonen.no

Storpuddel (evt. mellompuddel)

Lilleulv

Recommended Posts

Skrevet
Men de "vanlige" storpudlene kan vel brukes også? Fikk inntrykk av at det var ønskelig jeg.. Mener ikke hund for elitenivå liksom' date=' bare som hobby-hund (ikke utstilling). :)[/quote']

Det var ønsket av meg i hvert fall :D

Line, fikk du meldinga?

Skrevet

Fyyy Therese! Jeg blir misunnelig! Først flytter du fra meg, og så skal du kanskje ha en snuskevalp til??? :) Kan ikke jeg få være tante i hvertfall daaa...

Storpudler er herlige vesner, det er helt sikkert! Utrolig elegante og lettlærte!

Skrevet
Fyyy Therese! Jeg blir misunnelig! Først flytter du fra meg, og så skal du kanskje ha en snuskevalp til??? :) Kan ikke jeg få være tante i hvertfall daaa...

Storpudler er herlige vesner, det er helt sikkert! Utrolig elegante og lettlærte!

:D:P:P GLAD!!! for å si det sånn.. men du skal få møte gullet så klart. hun blir med på portistreff. kan da ikke være utafor :P

Skrevet

:):D:P GLAD!!! for å si det sånn.. men du skal få møte gullet så klart. hun blir med på portistreff. kan da ikke være utafor :D

Hehe.. Tuuusen takk :P

Men Nemsen er jo finest uansett da.. :?

Skrevet

Hehe.. Tuuusen takk :P

Men Nemsen er jo finest uansett da.. :?

Såklart!!! INGEN er finere enn Nemi (hvorfor er det ikke smiley med hjerter i øya her????) Nemi er the one & only. Men jeg tror hun hadde elsket å få en venninne i hus :D

Skrevet

... og dere som kommer med "jooo, MIN er finest!" nå, kan bare droppe det. Det er nemlig både fysisk, psykisk og teknisk umulig å bli vakrere enn min øyesten :)

Skrevet

Hehe :D

Jeg tror Nemi, som er en såpass ilter hund, har godt av å leke med en annen hund, og å lære litt om å omgås med en annen hund. Tenker på lekeknurring for eks... Håper du finner en nydelig valp Therese!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...