Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppdrett av Boston Terrier

Blongo

Recommended Posts

Skrevet

Trenger hjelp folkens.

Har ei venninne som har lyst på Boston Terrier. Men har lyst å gjøre grundig undersøkelser før hun velger en oppdretter.

Noen som kan anbefalle oppdrettere eller hva man bør se etter av sykdommer o.l? :getlost:

Skrevet

Trenger hjelp folkens.

Har ei venninne som har lyst på Boston Terrier. Men har lyst å gjøre grundig undersøkelser før hun velger en oppdretter.

Noen som kan anbefalle oppdrettere eller hva man bør se etter av sykdommer o.l? :wub:

Hei.

Readyforaction Kennel som holder til her i Stavanger området har per idag et kull med 2 ledige valper etter avbestilling. Jeg var å så på kullet i går. Dette er bekjente av meg, Helene som har Aridgeocrat's Kennel er med-eier i kullet :getlost:

Stine som driver Readyforaction har nettopp fått godkjent sitt kennelnavn å har god erfaring med rasen.

Om du sender meg en PM, så kan du få navn å tlf nr til disse. Ellers har Stine også et stort samarbeid med Tarja Aabø som er destriktrepresentant for rasen i Rogaland.

Folk jeg gladelig hadde kjøpt valp fra dersom jeg skulle hatt meg Boston Terrier.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...