Gå til innhold
Hundesonen.no

Guy love!


Lompelus

Recommended Posts

Åh det er jo det gamle nabolaget mitt jo! *savne* Og den nuffen,han heter vel ikke Helmer han?

Lenge siden du flyttet? Har ikke sett whippeter siden det var snø her. Kan godt hende han heter Helmer ja, i et hav av store hunder uten kroppskontroll er det vanskelig å få med seg alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi flytta vel rundt august i fjor. Gikk som regel kveldstur med whippetgutta rundt der ja. Åh nå blir jeg litt sentimental kjenner jeg..

Tror det er Helmer ja,han kjenner vi godt serru :) Tanta mi som eier han.

Helmer er slik hund som får meg til å ønske meg en nuffe igjen, rolig, stor og kontrolert! Satte Nansen på plass et par ganger og så har han så fint ganglag (i motsettning til Fredrik som fremdeles har null kontroll på bein, hale, hode...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiai! Så fine bilder! Nei, nuh! må jeg redigifisere (sånn at både svarte, hvite og svart-hvite bissevofser blir synlige) så vi får mer gutteælsk å glede oss over :console:

Helmer var flott han, sjeldent å se så slanke og fine nuffer :console: De andre guttaboys er flotte de også da!

Helmer var nydelig! Ordentlig mannemann, både i utseende og oppførsel. Fy fader, for en oberst, altså, han bare toget inn og var den ultimate SJEF. På en veldig hyggelig, bestemt og verdig måte.

Men det er jo selvsagt Fredrik og Nansen som er de kuleste, tøffeste og morsomste :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Release the madness!

4968345404_34672e8ce9_z.jpg

Ikke rart lille dimling var veldig skeptisk til konsept "kjøre hjem" etter denne playdaten - moro, jo! :console:

4967739165_b102c9ae6d_z.jpg

Nandrik. Evt Fredsen. Anywho, monster med 8 bein, 2 haler og ei laaaang tunge! :console:

4967739685_28b271a6da_z.jpg

Og så kom Mannen. Med schvær M.

4968346682_466fdf2e91_z.jpg

Gutta syns det var en himla kul Mann som kom :console:

4968347216_ae321742a6_z.jpg

Tosidig nuffeknøvling. Ikke at det hjalp det spor, for hr. Nuff var størst, sterkest, og definitivt mest MANN :ahappy:

4968348612_ac905c4853_z.jpg

Fjortisknøvling del 1/2: gå rolig og distingvert rett på hormondotten, helt til den ekle, pubertale saken velter

4968348146_c3e09e1609_z.jpg

Fjortisknøvling del 2/2: Undersøk familiejuveler og rålekker intimbarbering hos den veltede (dessverre har ikke den frekke intimbarberingen tiltrukket seg løpetisper i særlig grad, og det er lillemann ubeskrivelig skuffet over :ahappy: )

4967741061_2f6ba7f175_z.jpg

Prosjekt samknøvling utført! Man løper heimatt i solnedgangen. Romantikken er til å ta og føle på! :ahappy:

4967742565_aa9c413033_z.jpg

Et siste, intenst øyeblikk av galskap :icon_cry:

4967742991_f886940f67_z.jpg

Og så kom vi hjematt ått'n far, og det var gjensynsglede for sliten Dimling i magisk høstkveldlys :console:

4967743429_00e90f94ce_z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder og herlige komentarer!

Fredrik leitet etter Nansen i dag, det siste han såg i går var jo en gal hvit klomp som styrtet etter bilen :console:

Hihi, ja, han ville jo for all del ikke sitte på, så da kjørte jeg fra ham hele 3 metre. Da kom lillemann på bedre tanker :icon_cry: Men da vi skulle ut med bilen igjen i dag, var bil kanskje det kuleste han kunne tenke seg - tenk om Fredrik kanskje ville være der vi skulle? :console:

Tror ikke vi kan vente i hele to uker før vi har fôrhenting som unnskyldning til å hilse på igjen :console: Neste gråværsdag, kanskje? :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ja, han ville jo for all del ikke sitte på, så da kjørte jeg fra ham hele 3 metre. Da kom lillemann på bedre tanker :icon_cry: Men da vi skulle ut med bilen igjen i dag, var bil kanskje det kuleste han kunne tenke seg - tenk om Fredrik kanskje ville være der vi skulle? :console:

Tror ikke vi kan vente i hele to uker før vi har fôrhenting som unnskyldning til å hilse på igjen :console: Neste gråværsdag, kanskje? :console:

Vi er klar så fort værgudene igjen er på vår side! Og om ikke så har vi jo vann til å kjøle de ned med etter på:console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vims;Hm,kanskje jeg tar feil men,det er ikke så mange unge Samojeder rundt omkring.Mulig det var dere jeg møtte i Korsvika i dag?Jeg har lille frøkena som passet sånn på rompoa si :icon_cry:

Haha, seriøst?! Ja, det var oss :console: Vi var ute på laaaang tur, og jeg kom hjem med sliten, lykkelig bisk. Vakker rumpevokterdame du hadde :console: Venninna mi er sånn halvveis på utkikk etter hund (for noen år fram i tid), og bestemte seg for at hun skulle ha akkurat sånn hund som du har :console::console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tihi det var dere ja :icon_cry: Bra han var sliten etter turen!Nydelige bisken din også.Passet en Samojed til noen jeg kjenner da han var valp for mange år siden.Der er ikke så mange jeg ser så tenkte nesten måtte være dere!

Haha,seriøst likte venninnda di kortbeinte tønnedyret mitt?Det var da veldig hyggelig!Folk tror hun er så tykk men,skal ikke stå på mosjon og spiser lite fikk ikke fasongen etter Setter akkorat...

Veldig grei hund og lydig bare en smule fuglegal!Vi går i Korsvika og Ladestien hele tiden så møtes nok gjenn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Veldig nydelig.
    • I natt var jeg kjempeheldig, for jeg fikk en venninne på besøk, og hun bare: kan hun ikke overnatte hos oss? Jeg bare JAAAAAAA:) Så jeg har sovet MASSE- og det trengte jeg.  Deilig at tassen din også sover gjennom natta nå. (nesten)
    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...