Gå til innhold
Hundesonen.no

Sporkurs 3-5 september

Anette

Recommended Posts

Kommer tilbake etter å ha gått spor med flotte klype kjedet.

IMG_0427.JPG

Sa noen at corgier forsvant i lyngen? jeg går tur med mitt stramme rette lysende bånd, magi!

IMG_0438.JPG

Ha følge er trygt å ha

IMG_0439.JPG

En corgi helt på spor :wub:

IMG_0447.JPG

æsj! bamse jo... jeg vil gå mer spor også stakk hu og tok etterslepet :D

IMG_0457.JPG

Andreas og Max var suverene og vi jogget lett gjennom skogen etter :D

IMG_0469.JPG

Jeg er flink til å ta bilde i feil tidspunkt! :D

IMG_0406.JPG

til slutt min noe gale hund som bare vil gå mer og mer og ikke sitte stille....

IMG_0415.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sportreff! :)

Jeg er med en helg i høst jeg :) så lenge jeg slipper en kliss sølette nanti i fanget :)

Forøvrig presterte jeg å si igår at jeg kunne ønske jeg hadde en GD å gå spor med, det må jo se kult ut da :D

:D haha Kita syntes faktisk det er helt rått å gå spor :D Hvis vi har sele er det ett slit å holde henne :D Så det hender vi går første sporet med halsbånd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) haha Kita syntes faktisk det er helt rått å gå spor :) Hvis vi har sele er det ett slit å holde henne :D Så det hender vi går første sporet med halsbånd :D

Ser for meg deg hengende etter :)

Hvordan passer søndag 26.september?

Kanskje vi kan få dere over til Vestfold, var veldig flott treningsområde der vi var i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder :) Spor er gøy!

Jeg kjenner til den der med "pokker, der er den leken igjen". Dina er akkurat sånn. Hun trenger egentlig ingen motivasjon i sporet, fordi sporet i seg selv er motivasjonen. Hun vil ikke slutte ved sporslutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder :) Spor er gøy!

Jeg kjenner til den der med "pokker, der er den leken igjen". Dina er akkurat sånn. Hun trenger egentlig ingen motivasjon i sporet, fordi sporet i seg selv er motivasjonen. Hun vil ikke slutte ved sporslutt :D

Jeg må få lært henne til å stoppe da, for å få konkurert i laveste klasse :) tror dommeren blir kjempeimponert når hun bare toger forbi og driter i sluttpinnen og finner etterslepet! Det blir imponerende :D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...