Bananen Skrevet 5. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2011 Ja, jeg spurte hun som har onkelen til Pøbel om hvilken størrelse hun hadde, og det var L, men anbefalte M bak. Teit som jeg er, tenkte jeg at jeg hadde en stooor hund, men ikke SÅ stor. Men de har grei borrelåsløsning, så det går nok fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Skrevet 13. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2011 Heisann. Jeg fikk nettop en fiks ide, hva med å sy fast en liten tråd til totesokken og derfra til nermeste plass på dekken? Så hvis hunden løper dem av seg så dingler dem etter i tråden? Bare en ide, hvis det frister noen å prøve så. Edit: Eller et tynt strikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 13. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2011 Heisann. Jeg fikk nettop en fiks ide, hva med å sy fast en liten tråd til totesokken og derfra til nermeste plass på dekken? Så hvis hunden løper dem av seg så dingler dem etter i tråden? Bare en ide, hvis det frister noen å prøve så. Edit: Eller et tynt strikk. Skjønner dine er vant til å bli kled på Her bruker vi potesokker lenge før vi bruker dekken og ja vi mister potesokker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 13. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2011 Egentlig ganske lurt, men det blir jo mye tråd/strikk da, som kan henge seg fast i ting og sånn, ser for meg at det blir litt surr? Egentlig skulle de jo bare hatt en heldekkende dress, som baby sparkebukser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Skrevet 13. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2011 Det må da og være mulig å heller sy det til en rund borrelås da? Slik at det blir som de dingsene som bestefar brukte for å holde sokkene oppe. Åhærregud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 13. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2011 lekkert, også kan tispene ha med blonder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 13. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2011 Det må da og være mulig å heller sy det til en rund borrelås da? Slik at det blir som de dingsene som bestefar brukte for å holde sokkene oppe.Åhærregud haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar