Gå til innhold
Hundesonen.no

Valp trenger venner BERGEN

haydor

Recommended Posts

Skrevet

Melder meg på om vi blir flere. Blir litt lang tur for meg for et enkelt treff i 15-20 min, om du skjønner. Men blir vi en liten gjeng tar vi turen :)

Skrevet

ok, hvis du bruker facebook kan du gå med i "hundetreff bergen" då ser du att vi ska ha treff vid fantoft kirke nu i helgen både lør o søn .. hvis de høres intressant ut :)

Skrevet

Min samboer er medlem i den gruppen. Fantoft høres passende ut for oss, det kommer vi helt sikkert på om ikke noe dukker opp.

Edit: Vi kommer mest sannsynlig til stavkirken på lørdag. På søndag blir det myndetreff :)

Skrevet

ok, hvis du bruker facebook kan du gå med i "hundetreff bergen" då ser du att vi ska ha treff vid fantoft kirke nu i helgen både lør o søn .. hvis de høres intressant ut :)

Hvor ligger kirken på fantoft?? Jeg og min mor tar med lille Trixi på lørdagen tenker jeg..

Skrevet

Hvor ligger kirken på fantoft?? Jeg og min mor tar med lille Trixi på lørdagen tenker jeg..

Det er Fantoft stavkirke det er snakk om, så vidt jeg har skjønt. Adressen er Fantoftvegen 46. Er litt usikker på hvor det er best å parkere.

Ser kart her.

Skrevet

Hermes har ligget i "cockroach"-posisjon de siste tre timene, og kom seg nettopp ned fra sofaen. Ut å luftes litt nå, så er det sikkert rett på sofaen igjen!

Takk for i dag. Var morsom! Må gjerne treffes igjen en dag.

Skrevet

hehe, safira har vaknet litt hun og.. eller ja hun ligger i buret o gnager på beinet sitt.

ja de de va kjekt idag, treffes gjerne igen ja! :wub: eg blir så glad av att se hun kose seg og leke

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...