Jane Skrevet 20. August 2010 Rapporter Skrevet 20. August 2010 Etter 3 dager på nytt Hills för var det bare til å slutte, tispen spyr og hannbikkja driter. Har gått på vanlig Hills lenge nå og er fornøyd, ble fortalt av selger at det er det samme innholdet i lightföret bare mindre fett. Men tydeligvis så tålte ikke disse Boxerene dette, noen andre med dårlige erfaringer med Hills sitt lightför ? Kommer det til å bli samme "suppa" hvis jeg prøver et annen light för ?
Red Merle Skrevet 20. August 2010 Rapporter Skrevet 20. August 2010 Hvor lagt til brukte du på tilvenning da? Kna lønne seg å blande det nye tørrfòret med det gamle leeeeeeeeenge, selvom innholdet i fòrene er svært likt. Har ikke prøvd ligth fòret, men er veldig fornøyd med sensetiv skin fòret dems da.
Renate A Skrevet 23. August 2010 Rapporter Skrevet 23. August 2010 Jeg har ikke hatt problemer med light fôret.
Huldra Skrevet 26. August 2010 Rapporter Skrevet 26. August 2010 Jeg har kjøpt en sekk med light som jeg bruker som godis, og i krisesituasjoner hvor vi er tom eller ikke har tint mat. Har aldri opplevd noe; verken oppkast eller driting. Eller.. oppkast, men det var kun fordi noen litt ekstra grådige inhalerte fôret litt for fort i stedet for å spise det.. Det gikk dermed ned igjen enda en gang. Har ikke opplevd noe ved brå "bytter" heller, dvs når de har fått ett måltid med lightfôr i stedet for V&H.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar