Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder tagna hos fotograf

Vimsan

Recommended Posts

Skrevet

Ja, jag har blivit inspirerad idag. Såg en hemsida till en känd fotograf som fotograferar hundar.

Skulle tycka det var kul att se era bilder ni tagit hos fotograf :icon_redface:

Bara lägg upp de här så kan vi sonisar njuta av era fina konsverk ni har på 4 ben :icon_redface:

( vet ej om denna tråd är lagt in på rätt ställe, bara å flytta den om den står fel ).

Skrevet

Nämen Jubi så söt :icon_redface: vill ha dalmis :icon_redface:

Fint om ni som tagit foto hos fotograf kan linka till fotografens hemsida eller sånn ifall det är fler som har lust på så fina bilder :hmm:

Maren: Jag tycker bilden av Elvis var jättefin även fast han inte var uppställd, är ju så sött när man ser de rynkorna i pannan hihi... Men ja, du får ta en ny tur till fotografen med Elvis och ta riktiga uppställningsbilder när han blir champis :hmm:

Skrevet

Noen bilder fra en venn av meg som var lærlig fotograf :icon_redface:

2nu4sh5.jpg

28hh95i.jpg

meg og Tassen

2e5ioav.jpg

5xspzt.jpg

30utsu1.jpg

Ble litt mange dette :icon_redface: sorry :hmm:

Skrevet

Går ikke under katogorien fotograf bilder da men.. Men der ER en fotograf som har tatt bilde av henne og lekt seg litt med det da, og send det til meg :icon_redface:

45602_1520519609709_1136124639_1493907_6399550_n.jpg

(foto: Jo Hallvard Bøhn)

Skrevet

[

Så utrolig vakkert bilde av Elvis! :icon_redface:

Takk :icon_redface:

Går ikke under katogorien fotograf bilder da men.. Men der ER en fotograf som har tatt bilde av henne og lekt seg litt med det da, og send det til meg :hmm:

Haha så kult bilde :hmm:

Skrevet

Så mange fine bilder :icon_redface: Er det veldig dyrt å ta bilde hos fotograf?

Noen bilder fra en venn av meg som var lærlig fotograf :icon_redface:

30utsu1.jpg

Ble litt mange dette :hmm: sorry :hmm:

Neimen så utrolig nydelig :whistle: Er jo bare sååå søt med det ene øret som står opp! Vakkert bilde :hmm:

Skrevet

Så mange fine bilder :icon_redface: Er det veldig dyrt å ta bilde hos fotograf?

Neimen så utrolig nydelig :icon_redface: Er jo bare sååå søt med det ene øret som står opp! Vakkert bilde :hmm:

tror vi betalte 1500 for å få begge bildene på lerret :hmm:

Skrevet

tror vi betalte 1500 for å få begge bildene på lerret :icon_redface:

Det er såpass ja... Jaja, bikkjedyret kommer til å leve lenge, så en dag skal jeg nok få tatt et skikkelig bilde av henne :icon_redface:

Skrevet

Så mange nydelige bilder!

Her er et par av Walter sine:

4734_89715740372_637560372_2340777_6285984_n.jpg

n637560372_2298877_4252841.jpg

n637560372_2298746_2228848.jpg

Å så fina bilder av Clumber Walter :innocent: han är nydelig!

Går ikke under katogorien fotograf bilder da men.. Men der ER en fotograf som har tatt bilde av henne og lekt seg litt med det da, og send det til meg :)

45602_1520519609709_1136124639_1493907_6399550_n.jpg

(foto: Jo Hallvard Bøhn)

:) Så kult! Söta Blondie :)

Skrevet

OBS! TRYKK PÅ BILDENE FOR RETT FORMAT.

En kompis som er hobby-fotograf som har tatt bildene.

post-4773-1282322815,6881_thumb.jpg

Syns det under er så bra:

post-4773-1282322825,759_thumb.jpg

Ikkke bare-bare å få 4 stk valper å se i kameraet samtidig ;-)

post-4773-1282322831,1364_thumb.jpg

Skrevet

41239_461761196302_530141302_6976383_4705858_n.jpg

Har fått dette bildet i lerretform, hele 1,2 meter i lengden :-) Men pga flytting er det i Bergen, og har enda ikke fått vært på veggen! Gleder meg til å få fast sted å bo her i Oslo slik at jeg kan hente det :innocent:

Skrevet

41239_461761196302_530141302_6976383_4705858_n.jpg

Har fått dette bildet i lerretform, hele 1,2 meter i lengden :-) Men pga flytting er det i Bergen, og har enda ikke fått vært på veggen! Gleder meg til å få fast sted å bo her i Oslo slik at jeg kan hente det :)

Åh, så pent! Kanskje de to fineste rasene i verden? :innocent:

Skrevet

Har fått dette bildet i lerretform, hele 1,2 meter i lengden :-) Men pga flytting er det i Bergen, og har enda ikke fått vært på veggen! Gleder meg til å få fast sted å bo her i Oslo slik at jeg kan hente det :innocent:

Åh, fy søren! Det tror jeg er det fineste bildet jeg har sett av hunder noensinne!

Skrevet

Det bilde av Cita og Tia var bare utrolig flott! Har veldig lyst til å ta med mine to til fotograf også. Får bli når Midas er voksentass det :innocent:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...