Gå til innhold
Hundesonen.no

"Nordhordlandsstevnet" 28. og 29. august


Wildah

Recommended Posts

Da ser det ut som om det tradisjonelle dobbeltstevnet til Nordhordland hundeklubb og NBFK avd Hordaland blir delt.

Belgerklubbens stevne, lørdag den 28. august, blir avholdt på ridebanen på Stend. Hvor stevnet vil finne sted den 29. er det ingen som vet...

Her er info fra NBFK avd Hordalands leder:

Nordhordaland Stevne vil bli avholdt på grusplassen på Stend, den 28.08.10 oppmøte kl 0900, gjelder både for AG og LP.

Det er åpent for flere påmeldinger til LP send påmelding til keliass@broadpark.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dumt, Lucy. Men det kommer flere stevner :lol:

Nå er det klart at også Nordhordland Hundeklubbs stevnedag blir på Stend.

Dermed er det duket for dobbeltstevne på ridebanen på Stend den 28. og 29. august. Det er fremdeles mulig å melde på til lydigheten :blink:

Tror ikke det er mulig å melde på til agility.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette noe det er lov for nysgjerrige sjeler som meg å komme og se på(og kanskje lære litt?)? Det er jo rett i nærheten jo...

Selvsagt! :lol: Stevnet begynner klokken 9 begge dagene, og holder vel på en stund utover dagen.

Anbefaler å ta med seg stol, så er det bare å sitte og se på så lenge man vil. Du må gjerne hilse på om du ser meg der. Jeg er den som virrer rundt som en hodeløs kylling med en spinkel, avrøytet groenendael på slep :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt! :lol: Stevnet begynner klokken 9 begge dagene, og holder vel på en stund utover dagen.

Anbefaler å ta med seg stol, så er det bare å sitte og se på så lenge man vil. Du må gjerne hilse på om du ser meg der. Jeg er den som virrer rundt som en hodeløs kylling med en spinkel, avrøytet groenendael på slep :blink:

Kanskje jeg tar meg en tur innom for å se på da :lol: Synes at det er lærerikt å se på andre i hvert fall. Må i så fall ha med hund(det går vel greit håper jeg), for jeg er barne(valpe)vakt den helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg tar meg en tur innom for å se på da :icon_redface: Synes at det er lærerikt å se på andre i hvert fall. Må i så fall ha med hund(det går vel greit håper jeg), for jeg er barne(valpe)vakt den helgen.

Ja, det er bare å ta med valpen. Fin sosialisering, det :hmm: Håper jeg får hilst på den lille vakre :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestemt oss for å ta imot påmeldinger frem til torsdag den 26. august, både i AG og LP. Dette gjelder kun NBFK avd. Hordalands stevne om lørdagen. Påmelding sendes som, Wildah nevnte, til keliass@broadpark.no

Og selvfølgelig går det bra å sosialisere valp der, blir bare hyggelig =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...