Shlush Skrevet 22. August 2010 Rapporter Share Skrevet 22. August 2010 Veldig trist at slikt skjer :-/ Skjønner ikke hva folk tenker på jeg altså! Jeg var på utstilling første helga i juli i Trondheim. det var GLOVARMT, vi holdt på å smelte bort. Likevell var det flere biler med kun en liten glipe på vindu som stod med hunder inni Helt sykt! Jeg hadde med mine og tøybur ned til utstillingsringen. Vi var bare tilskuere! Inni tøyburet var det MYE kjørligere enn utenfor, og jeg passet på å gi nok vann samt bløte poter og mage på hundene med kaldt vann... Her også ble det sagt over høytaleren gjentatte ganger at bil med den og den registreringsnummeret måtte få tilsyn tvert, det var hunden i nød inne i bilen. Og om eier ikke dukket opp så kom de til å slå inn bilruta rett og slett Folk bør jo tenke litt, det blir raskt 50 grader inni en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 22. August 2010 Rapporter Share Skrevet 22. August 2010 Helt vilt at dette kan skje blant folk som burde være "kremen" av hundeeiere, om ikke annet mer bevisste enn "mannen i gata". Enda verre når man ser oss andre som setter hundene i bil med vann, åpen bakluke og med vifte mens vi løper og henter utstyret på utstillingsplassen, og er mer redde enn disse folka. Men som nevnt savner jeg sanksjoner på aktiviteter fra NKK. Jeg tror f.eks utstillingsforbud biter bedre på disse personene enn f.eks bøter - desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar