Bazenji maniac Skrevet 13. August 2010 Rapporter Skrevet 13. August 2010 Hva med Sortland? Noen som skal hit? Jeg tror jeg skal på søndag, da. Stille begge, Chara siste gang som valp..
Aussieglis Skrevet 13. August 2010 Rapporter Skrevet 13. August 2010 Vi har tenkt å dra, LP på lørdag isåffal og utstilling på søndag :rolleyes2:
civga Skrevet 13. August 2010 Rapporter Skrevet 13. August 2010 er påmeldingsfristen gått ut? Edit: Fant ut at den ikke har gått ut :rolleyes2: Da tror jeg at vi også kommer Kenzo debuterer i åpenklasse. Og Kodak debuterer i ringen, valpeshow
Hampus Skrevet 18. August 2010 Rapporter Skrevet 18. August 2010 Stiller Hampus i championklassen og Kasper på valpeshow lørdag. Søndag stiller jeg i tillegg Linus i åpen klasse, og om alt går etter planen skal han gå parklasse med sin far og hans eier.
civga Skrevet 18. August 2010 Rapporter Skrevet 18. August 2010 Så gøy at flere fra hundesonen som skal dit
Veronica_ Skrevet 18. August 2010 Rapporter Skrevet 18. August 2010 Vi skal være med å arrangere! blir nok å stille Fokus på lørdag for gøy. Håper dere kommer Anniken, veldig lyst å hilse på My
Bazenji maniac Skrevet 21. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 21. August 2010 Da var vi påmeldte, begge dagene. (= Men, jeg finner ikke gruppe dommer eller bis..?
civga Skrevet 22. August 2010 Rapporter Skrevet 22. August 2010 Da var vi påmeldte, begge dagene. (= Men, jeg finner ikke gruppe dommer eller bis..? Jeg lurer også på hvem gruppedommer og bis dommer er. Finner ikke det noen steder..
Bazenji maniac Skrevet 24. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 24. August 2010 Har forsøkt å få kontakt med hun som er utstillingsansvarlig, for å spørre, men fikk ikke tak i henne... Lurer veldig!!
Hampus Skrevet 20. September 2010 Rapporter Skrevet 20. September 2010 Må bare si en ting etter helga på Sortland. For de som er drittlei av utstillinger med bittesmå ringer, i trange haller med dårlig underlag: Legg turen til Blåbyutstillinga 2011 neste år. Har ikke vært på noen så romslige utstillinger før... Enorme ringer med kunstgress, kun seks ringer i en stor hall gav en veldig kjekk opplevelse!
trulte Skrevet 20. September 2010 Rapporter Skrevet 20. September 2010 Enig med Hampus! Store, fine ringer med nydelig underlag :-) Ligger endel bilder fra utstillinga i bloggen min om noen vil se.
Hampus Skrevet 20. September 2010 Rapporter Skrevet 20. September 2010 Bare et minus, det var hel for j**** kaldt i hallen! Nå skal det sies at jeg nok er litt over middels frossen, men fysj så kaldt selv med ytterjakke og votter... Selv ikke knallgode resultater gjorde meg varm, så det var en kald fornøyelse. Men man kan ikke få i både pose og sekk, så alt i alt en flott utstillingsplass, stort sett flinke arrangører og hyggelige folk.
trulte Skrevet 20. September 2010 Rapporter Skrevet 20. September 2010 Jeg er også en "frossen-pinn", og fryser alltid på utstilling, så det var ikke noe nytt :-) Er jo nødt til å bli kaldt så lenge alt står åpent...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar