Gå til innhold
Hundesonen.no

Hybel i Begen/Fanaområdet


laikamor

Recommended Posts

Ja, da har jeg altså kommet inn på Stend vgs i Fana likevell. Var egentlig helt sikker på at jeg ikke kom inn der pga kjøp av skoleplass i andre fylker, men har visst kommet inn likevell. Så, da trenger jeg et sted å bo.

Er det noen som vet om noen ledige hybler som ikke ligger veldig langt fra skolen (helst i gangavstand)? Det bør helst være vaskemaskin der, og kan gjerne være møblert. Det kan godt være lov med hund, men det er ikke et must.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg altså kommet inn på Stend vgs i Fana likevell. Var egentlig helt sikker på at jeg ikke kom inn der pga kjøp av skoleplass i andre fylker, men har visst kommet inn likevell. Så, da trenger jeg et sted å bo.

Er det noen som vet om noen ledige hybler som ikke ligger veldig langt fra skolen (helst i gangavstand)? Det bør helst være vaskemaskin der, og kan gjerne være møblert. Det kan godt være lov med hund, men det er ikke et must.

Kjenner til 2 stk som ønsker en tredje person å dele leilighet med. Hun ene skal ihverfall gå på stend, kanskje hun andre og.

Husleien er på litt over 4000 pr pers+strøm, om du vil kan jeg videre formidle kontaktinfo :aww:

Edit: klippet fra FB-profilen hennes:

"Noen som er intressert i å flytte inn sammen med meg og en venninne?

Vi skal flytte 2 km fra Stend vgs.

Gjerne en som også skal på denne skolen?

Det vil være 2-3 hunder med oss og husleie per snute vil være 4167 kr i mnd + strøm!

Håper noen vil være med oss, hundene er ikke noe problem.

Gi en lyd vist dere kjenner noen, eller om du selv ønsker.

Gjerne en jente mellom 15-19 år."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til 2 stk som ønsker en tredje person å dele leilighet med. Hun ene skal ihverfall gå på stend, kanskje hun andre og.

Husleien er på litt over 4000 pr pers+strøm, om du vil kan jeg videre formidle kontaktinfo :aww:

Edit: klippet fra FB-profilen hennes:

"Noen som er intressert i å flytte inn sammen med meg og en venninne?

Vi skal flytte 2 km fra Stend vgs.

Gjerne en som også skal på denne skolen?

Det vil være 2-3 hunder med oss og husleie per snute vil være 4167 kr i mnd + strøm!

Håper noen vil være med oss, hundene er ikke noe problem.

Gi en lyd vist dere kjenner noen, eller om du selv ønsker.

Gjerne en jente mellom 15-19 år."

Tror jeg har hatt kontakt med henne :aww: Er hun fra Stavanger? Hun ene av dem skal ikke flytte inn der likevell fordi hun synes det ble for dyrt. Derfor trenger vi en til som vil flytte inn hvis det skal gå i orden (hvis vi bare er to stk, blir det over 6000 kr på hver i måneden).

Tusen takk for svar, og si gjerne fra om du vet om noen andre også... Er jo ikke lang tid til skolen beynner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har hatt kontakt med henne :aww: Er hun fra Stavanger? Hun ene av dem skal ikke flytte inn der likevell fordi hun synes det ble for dyrt. Derfor trenger vi en til som vil flytte inn hvis det skal gå i orden (hvis vi bare er to stk, blir det over 6000 kr på hver i måneden).

Tusen takk for svar, og si gjerne fra om du vet om noen andre også... Er jo ikke lang tid til skolen beynner.

Ja det stemmer, håper dere får tak i en til da!

Lykke til :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet en hybel nå. Skal bo sammen med 4stk, men er bare meg og en til som har flyttet inn foreløpig, også kommer det en til gutt en eller annen dag før skolen begynner. Tror ikke jeg kan ha med Laika, men jeg får hvertfall sett henne i ferier... Hybelen ligger ikke langt fra Fjellanger hundepensjonat, så kanskje jeg kan spørre om jeg kan hjelpe til der litt? :wub:

Maia tror jeg skal bo hos ei venninne de første månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Hmm, kan vel skrive det i denne tråden her...

Jeg har vært på visning på en hybel idag, hvor jeg kan ha med Laika. Jeg merker at jeg savner henne veldig, og jeg har veldig lyst til å ha henne her med meg. Problemet er det at vi ikke har råd til å betale to husleier på en gang (har 3 mnd oppsigelse her jeg bor nå), derfor trenger jeg en elelr ei som vil overta mitt rom.

Det koster 3700 kr/mnd inkl. strøm. Har tv med familiepakke i både stue og på rommet.Det bor fra før tre koselige gutter her, en på 17, en på 19 og en på 21. Vi har internett, men den kan være litt dårlig til tider. Men, den fungerer som regel i stuen.Mobildekningen er også ganske dårlig, men det er noen bestemte steder hvor det er dekning. Det er felles bad, vaskerom, gang, stue og kjøkken. Hybelen ligger i Os, midt mellom Lysekloster og Ulven Leir.

Har det litt travelt med å finne noen, da eieren av hybelen jeg så på idag vil ha svar imorgen om jeg skal leie den eller ikke. Vet det er veldig dårlig tid, og at det sikkert ikke er så mange som leter etter hybel for tiden, men håper på det beste. Så, er det noen som er interessert, eller kjenner noen som leter etter hybel, ta kontakt :whistle: E-mail: monka_94@hotmail.com

Helt til slutt kan jeg vel også skrive at jeg trives veldig godt her, selv om jeg egentlig ikke er veldig sosial :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
    • Vanlige 'gammel-manns vorter' (dog uten betennelse og puss) og dessverre kreft er vel det jeg har vært borti på gamle hunder. 
    • Takk for svar.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...