Gå til innhold
Hundesonen.no

Armani har skada labben sin


giggi

Recommended Posts

Vi var netopp på tur, da Armani skrek vil å nekta å trø på labben. Jeg prøvde å se, men han begynte å bite vilt rundt seg. Når vi kom hjem igjen klarte jeg å få se litt, han er litt rød, men ikke noe sår eller noe som jeg kan se. Han går litt på den før han setter seg ned å ikke vil mer. Ringte dyrlegen, men han sa jeg bare skulle vente å se, hønemor som jeg er prøvde jeg å høre hva det kunne være å hva jeg kunne gjøre for å hjelpe, men fikk liksom ikke noe svar :icon_redface:

Så, kjære soniser! Det ser ikke ut som den er brukket eller noe, ser heller ikke noe kutt. Kan det være et stikk ? Kan det være farlig itilfellet ? Noe jeg kan gjøre for å gjør det litt mer behagelig for pjutten ?

Hilsen en litt bekymret eier :whistle:

Edit ; Han ligger å slikker på labben sin nå, skal han få lov til det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ventet og sett det ann til i morgen. Kan være så mye rart dette, fra skrubbsår, lite stikk, forstuing av tå osv...

Jeg ville ikke latt ham slikke på labben, slikker han lenge nok kan han slikke sår på seg selv.

Om du ikke har skjerm, så bruk en vanlig sokk og tre over, og evt teip øverst sånn at den ikke sklir. Da er poten dekket, men får alikevel luft, og du slipper forhåpentligvis å mase på ham om å la labben være i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ventet og sett det ann til i morgen. Kan være så mye rart dette, fra skrubbsår, lite stikk, forstuing av tå osv...

Jeg ville ikke latt ham slikke på labben, slikker han lenge nok kan han slikke sår på seg selv.

Om du ikke har skjerm, så bruk en vanlig sokk og tre over, og evt teip øverst sånn at den ikke sklir. Da er poten dekket, men får alikevel luft, og du slipper forhåpentligvis å mase på ham om å la labben være i fred.

Takk for svar! :icon_redface: Skal prøve på det, ikke det letteste med en så liten pote, så hvis noen har noen smarte tips er det bare å komme med dem! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...