laikamor Skrevet 26. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2010 Vi skal til Langedrag om ikke så lenge, så derfor har mamma spurt om ikke jeg kan finne en grei campingplass som vi kan sove på. Den trenger ikke være helt nærme Langedrag, men vil helst ikke kjøre i mer enn 1,5 timer, eller noe slik. Vi skal ikke bestille noe hytte eller noe i forveien, vi skal bare se hvor langt vi kommer, også overnatte. Men, det er jo greit å ha litt peiling på hvilke campingplasser som er... Det kan hende vi overnatter på en campingplass langt føre Langedrag første natta, også heller overnatter nær Langedrag andre dagen... Vi har ikke noe spesielle krav til noe som helst egentllig, tuenom at det må være greit å sove der, både i telt og hytte (om vi leier hytte). Hundene skal være hjemme med brødrene mine, så det trenger ikke være tillat med hund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 26. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2010 Uvdal Camping. Der lå vi når vi var på Langedrag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 31. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2010 Nå har jeg jobba og bodd på Langedrag i 4 uker, og har derfor fått litt tips og hørt litt fra folk. Det er greit å bo på Tunhovd, det er 15 min fra Langedrag. Det er også mange plasser på Nesbyen som er fine. Campingplass har dem der, og dem har også hoteller. Om dere er interessert i å overnatte på Langedrag er også dette en yppelig mulighet. Herlig plass! Kom hjem derfra i går Om hotell er aktuelt er også Fagerhøy ikke langt unna. Kos dere masse på Langedrag, og benytt sjansen til å se den nye lille Sanne, den nye elgkalven. Hun er aldeles fantastsik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 2. August 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. August 2010 Vi sov på en bitteliten campingplass et stykke fra Langedrag Hadde en kjempefin dag, og jeg var med inn til ulvene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 3. August 2010 Rapporter Share Skrevet 3. August 2010 Så bra! Hvem var du inne med? Tuva, Andre eller Gro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 3. August 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. August 2010 Husker ikke hva hun heter, men det var ikke Tuva, og ikke Andre, så da må det kanskje ha vært Gro? Har et bilde, så kan du se: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 4. August 2010 Rapporter Share Skrevet 4. August 2010 Hahaha, ja, det er Gro ja Særdeles heldig bildet der ja. Har du flere bilder fra ulvebesøket? Er så morsomt å ta bilder der inne! Ligger noen jeg tok på min hjemmeside om du vil se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 4. August 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. August 2010 Jada, har mange bilder Tok over 1000 bilder mens vi var på Langedrag, og de aller fleste er av ulvene (ikke alle mens vi var inne hos de) Tenkte jeg skulle legge ut bildene senere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar