Gå til innhold
Hundesonen.no

Mosseutstillingen 2010


Sasha&Kiara

Recommended Posts

Skrevet

Da skal jeg hilse på neste gang! :rolleyes2: Hihi! Det er jo litt greiere om man har med seg hunden da, man er litt lettere å kjenne igjen, syntes nå jeg.

Ikke sant:) Og med en rase som det er så få av (vi var de eneste der med en hannkooiker), og som det er så få som stilles ut av, så er det liksom de samme man ser hele tiden. Også går man inn her etterpå og kjenner igjen folk man har sett på utstillingen;) Man visste bare ikke helt hvem de var da...

Skrevet

Grattis :D

Tusen takk =))

Gratulerer til alle fornøyde :lol:

Og en spesiell gratulasjon til dere med vakre Nemi :) Rina sender over suss til favorittniesen sin og håper de snart får en playdate igjen :lol:

Tusen takk snille du! :) Nemi hilser og sier hun og gleder seg til neste playdate med fineste "tanten" :D

Skrevet

Linux fikk Cert og ble BIR, fikk sitt Norske utstillingschampionat, OG ble 4BIG (noe som er STORT for en kooiker. De sendes vanligvis rett ut) *fornøyd med dagen*

vyl7yu.jpg

Gratulerer så mye, igjen! Kjempe morsomt at du plasserte deg i gruppa også :P

Jeg stilte Kylah (AD NUCH NV-08 Mattssons Kylah) som ble BIM - etter Linux :P

På lørdagen stilte jeg Rottweiler, tispene jeg stilte vant hhv junior og bruksklassen. Brukstispa endte også som 2btk :P

Skrevet

Vittoria: Skal ikke på Bjerke nei, så der får dere forsvare æren;) Skal på den der hundedommerforeningsutstillingen isteden...

Jeg kommer å heier på dere :hmm:

Skrevet

Jeg kommer å heier på dere :hmm:

Så koselig:) Det er jo bare Linux som skal stilles av kooikere, så det blir nok en kort affære;)

Skrevet

Så koselig:) Det er jo bare Linux som skal stilles av kooikere, så det blir nok en kort affære;)

Såppas ja.. Dårlig oppmøte altså :hmm: Men jeg heier fordet jeg, skal titte litt på flere den dagen også. Samt se om det er noe bra stæsj å få kjøpt.

Skrevet

Såppas ja.. Dårlig oppmøte altså :hmm: Men jeg heier fordet jeg, skal titte litt på flere den dagen også. Samt se om det er noe bra stæsj å få kjøpt.

Regner med at det har noe med at det er div. andre utstillinger helgene før og etter. Men meldte meg på to "små" fordi vi trengte jo det siste certet, og jeg visste ikke om vi fikk det i Moss. Men så fikk vi jo det, så da blir jo dette sånn litt "for moro skyld". Kanskje jeg kan slappe såpass av at jeg kan nyte det litt;) Dessuten er jo ikke oppmøte før 12, og det er jo behagelig seint...

Skrevet

Regner med at det har noe med at det er div. andre utstillinger helgene før og etter. Men meldte meg på to "små" fordi vi trengte jo det siste certet, og jeg visste ikke om vi fikk det i Moss. Men så fikk vi jo det, så da blir jo dette sånn litt "for moro skyld". Kanskje jeg kan slappe såpass av at jeg kan nyte det litt;) Dessuten er jo ikke oppmøte før 12, og det er jo behagelig seint...

Ja det var fin tid :hmm:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...