Gå til innhold
Hundesonen.no

Mosseutstillingen 2010


Sasha&Kiara

Recommended Posts

Da skal jeg hilse på neste gang! :rolleyes2: Hihi! Det er jo litt greiere om man har med seg hunden da, man er litt lettere å kjenne igjen, syntes nå jeg.

Ikke sant:) Og med en rase som det er så få av (vi var de eneste der med en hannkooiker), og som det er så få som stilles ut av, så er det liksom de samme man ser hele tiden. Også går man inn her etterpå og kjenner igjen folk man har sett på utstillingen;) Man visste bare ikke helt hvem de var da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis :D

Tusen takk =))

Gratulerer til alle fornøyde :lol:

Og en spesiell gratulasjon til dere med vakre Nemi :) Rina sender over suss til favorittniesen sin og håper de snart får en playdate igjen :lol:

Tusen takk snille du! :) Nemi hilser og sier hun og gleder seg til neste playdate med fineste "tanten" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linux fikk Cert og ble BIR, fikk sitt Norske utstillingschampionat, OG ble 4BIG (noe som er STORT for en kooiker. De sendes vanligvis rett ut) *fornøyd med dagen*

vyl7yu.jpg

Gratulerer så mye, igjen! Kjempe morsomt at du plasserte deg i gruppa også :P

Jeg stilte Kylah (AD NUCH NV-08 Mattssons Kylah) som ble BIM - etter Linux :P

På lørdagen stilte jeg Rottweiler, tispene jeg stilte vant hhv junior og bruksklassen. Brukstispa endte også som 2btk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vittoria: Skal ikke på Bjerke nei, så der får dere forsvare æren;) Skal på den der hundedommerforeningsutstillingen isteden...

Jeg kommer å heier på dere :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig:) Det er jo bare Linux som skal stilles av kooikere, så det blir nok en kort affære;)

Såppas ja.. Dårlig oppmøte altså :hmm: Men jeg heier fordet jeg, skal titte litt på flere den dagen også. Samt se om det er noe bra stæsj å få kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såppas ja.. Dårlig oppmøte altså :hmm: Men jeg heier fordet jeg, skal titte litt på flere den dagen også. Samt se om det er noe bra stæsj å få kjøpt.

Regner med at det har noe med at det er div. andre utstillinger helgene før og etter. Men meldte meg på to "små" fordi vi trengte jo det siste certet, og jeg visste ikke om vi fikk det i Moss. Men så fikk vi jo det, så da blir jo dette sånn litt "for moro skyld". Kanskje jeg kan slappe såpass av at jeg kan nyte det litt;) Dessuten er jo ikke oppmøte før 12, og det er jo behagelig seint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at det har noe med at det er div. andre utstillinger helgene før og etter. Men meldte meg på to "små" fordi vi trengte jo det siste certet, og jeg visste ikke om vi fikk det i Moss. Men så fikk vi jo det, så da blir jo dette sånn litt "for moro skyld". Kanskje jeg kan slappe såpass av at jeg kan nyte det litt;) Dessuten er jo ikke oppmøte før 12, og det er jo behagelig seint...

Ja det var fin tid :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Ja, jo... Jeg får sikkert låne en turkamerat, men til konkurranser kreves det jo litt trening, og det hadde jo vært gøy med noen kurs innimellom. Det føles ikke som at jeg kan styre sånt selv når det ikke er min egen hund, men det kan jo hende det finnes en perfekt liten treningskamerat der ute.
    • Sikkert mange som sier ja takk til en sånn ordning så lenge man blir litt kjent først hvertfall. 
    • Er det ingen i nærheten som har en hund du kan låne? En oppdretter med flere hunder, eller noe? Nå var jo det for min og Odins del, men når jeg ikke orket å konkurrere med ham mer så gikk jo Lisa her på forumet konkurranser med ham. Men ja, livet som hundeeier er jo veldig i faser. Fra valpestadiet og få dem til velfungerende hunder i hverdagen, til å kunne ha dem med på aktiviteter og konkurranser, og så når de ikke er med på alt lengre igjen, og trenger mer oppfølging  helsemessig.
    • Akkurat nå har jeg lyst på en hund som kan henge med på lange fjellturer og som jeg kan konkurrere med, men som kan bo et annet sted så lenge senioren min fortsatt lever. Må jo bare innse at hun er en gammel hund som ikke lengre kan være med på alt jeg har lyst til, men vil jo også gi henne en god alderdom. Så ny hund i huset er uaktuelt så lenge hun er her. Hvorfor må det være så vanskelig...
    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...