Gå til innhold
Hundesonen.no

Vestnes 10 og 11 juli

Henriette

Recommended Posts

Skrevet

Lager til en bildetråd for både utstillingen på vestnes og helgen vi hadde der :rolleyes2: aller flest bilder av Gil i ringen, desverre ingen av mine da :rolleyes2: er så stressa når jeg skal inn selv at jeg glemmer hele kamraet.

Gil i ringen:

DSC_0097-1.jpg

DSC_0129-3.jpg

DSC_0140.jpg

DSC_0161.jpg

Extra leker med båndet sitt

DSC_0162.jpg

så over til resten av helgen, vi bodde midt i Vestnes sentrum med familien til en veninne av meg, vi hadde ikke mindre en 7 hunder på tunet :whistle:

Cavalieren Lexie

DSC_0179.jpg

Rotmann/ gordon setter mixen Toby

DSC_0184.jpg

Rottisen Gil

DSC_0205-1.jpg

RTT Kukla med datter Zoya

DSC_0225.jpg

gil fant seg en gjemmeplass

DSC_0193-1.jpg

DSC_0257.jpg

Toby

DSC_0280.jpg

DSC_0281.jpg

Gil er en utolig vakker gutt

DSC_0295.jpg

DSC_0345.jpg

DSC_0339.jpg

DSC_0330.jpg

DSC_0332.jpg

Fart er det i han og

DSC_0303-2.jpg

DSC_0311.jpg

DSC_0352.jpg

Jackie og Toby fant tonen

DSC_0383.jpg

og til slutt nydelige lille Zoya :ahappy:

DSC_0400.jpg

Skrevet

Dersom det er greit at eg "kupper" tråden din litt er eg nokså sikkerpå at eg har bilder fra retriver ringen også :rolleyes2: hvilket katalog nr hadde du? :rolleyes2:

Skrevet

Dersom det er greit at eg "kupper" tråden din litt er eg nokså sikkerpå at eg har bilder fra retriver ringen også :ahappy: hvilket katalog nr hadde du? :poke:

åh da hadde jeg blitt overlykkelig, 268 og 243, stilte i åpen klasse og brukshundklasse :rolleyes2:

Det er bare og legge ut bilder her da :rolleyes2: om du har litt av golden og flat så er det jo meget mulig vi er der :whistle:

Skrevet

Fine bilder, Henriette :rolleyes2: Du fikk jo til og med Extra med :ahappy: Det var kjekt å hilse på deg :rolleyes2:

På oss ble det BIM (hannhunden) og 2. beste tispe :whistle:

Skrevet

Du glemte å sette inn det fine bildet du tok av Mini :wub:

DSC_0068.jpg

Jeg tok litt bilder av dere. De ligger på Kjell Rune sin pc, så hvis du vil ha de, så er det bare å gi beskjed til han :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...