Henriette Skrevet 20. Juli 2010 Rapporter Skrevet 20. Juli 2010 Lager til en bildetråd for både utstillingen på vestnes og helgen vi hadde der :rolleyes2: aller flest bilder av Gil i ringen, desverre ingen av mine da :rolleyes2: er så stressa når jeg skal inn selv at jeg glemmer hele kamraet. Gil i ringen: Extra leker med båndet sitt så over til resten av helgen, vi bodde midt i Vestnes sentrum med familien til en veninne av meg, vi hadde ikke mindre en 7 hunder på tunet Cavalieren Lexie Rotmann/ gordon setter mixen Toby Rottisen Gil RTT Kukla med datter Zoya gil fant seg en gjemmeplass Toby Gil er en utolig vakker gutt Fart er det i han og Jackie og Toby fant tonen og til slutt nydelige lille Zoya
bisQuit Skrevet 20. Juli 2010 Rapporter Skrevet 20. Juli 2010 Dersom det er greit at eg "kupper" tråden din litt er eg nokså sikkerpå at eg har bilder fra retriver ringen også :rolleyes2: hvilket katalog nr hadde du? :rolleyes2:
Henriette Skrevet 20. Juli 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Juli 2010 Dersom det er greit at eg "kupper" tråden din litt er eg nokså sikkerpå at eg har bilder fra retriver ringen også hvilket katalog nr hadde du? åh da hadde jeg blitt overlykkelig, 268 og 243, stilte i åpen klasse og brukshundklasse :rolleyes2: Det er bare og legge ut bilder her da :rolleyes2: om du har litt av golden og flat så er det jo meget mulig vi er der
Marianne&Java Skrevet 21. Juli 2010 Rapporter Skrevet 21. Juli 2010 Så mange flotte hunder :rolleyes2: Kjempefine bilder :rolleyes2:
Marthe Skrevet 21. Juli 2010 Rapporter Skrevet 21. Juli 2010 Fine bilder, Henriette :rolleyes2: Du fikk jo til og med Extra med Det var kjekt å hilse på deg :rolleyes2: På oss ble det BIM (hannhunden) og 2. beste tispe
Mini Skrevet 21. Juli 2010 Rapporter Skrevet 21. Juli 2010 Du glemte å sette inn det fine bildet du tok av Mini :rolleyes2:
Marthe Skrevet 21. Juli 2010 Rapporter Skrevet 21. Juli 2010 Du glemte å sette inn det fine bildet du tok av Mini Jeg tok litt bilder av dere. De ligger på Kjell Rune sin pc, så hvis du vil ha de, så er det bare å gi beskjed til han
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar