Gå til innhold
Hundesonen.no

hundetreff i trondheim

Kristiin

Recommended Posts

Skrevet

Jeg kan ikke være med på noe på enda en god uke. Løpetid er noe drit :icon_redface:

Men kan ingen ta over rattet her og bestemme og sette en dato for tur eller trening? Jeg er helt udugelig til og stå ansvarlig for treff :cry:

Du kan da det selv om hun har løpetid.

Kommer ikke på torsdag selv - da skal jeg trene og etterpå slappe av siden helgen går bort i hundefestivalen.

Skrevet

Moholt er jo stort da, så må kanskje avtale en plass alle vet om :cry: jeg er bare kjent i persaunet området og jonsvannet.. :icon_redface:

Skrevet

Oki :lol: fått med meg ei iallefal som ikke er med her på hundesonen, hun skulle prøve og bli med :)

Skrevet

muligens med vi også, men kommer litt an på hvor det blir på Moholt :rolleyes2: Så greit å få vite det snart :ahappy:

Skrevet

Moholdt studentby er et veldig stort område.. Kan ikke se for meg noe egnede plasser der eller. Hva med brundalen der vi vanligvis trener? beste plassen.

Skrevet

Jeg bruker også og trene mye på dragvoll. Bak ntnu. Store gressplener og store parkeringsplasser.

edit:

Går ofte igjennom moholdt studentby, og ser ikke at det er så mye egnet der. Det skal gjerne være på noe parkeringsplass du kan kjøre til, slik at du kan slenge hunden i bilen i pausene ; )

Skrevet

Jeg kommer :aww: kanskje med ei anna ei og som ikke er på forumet her :aww: så da bli det dragvoll eller moholt studentby? lurer på om det går an og ta det kl 1800 tiden ?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...