Lemen Skrevet 14. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2010 Drektig Sort Dvergpuddeltispe, lyder kallenavnet Lulu har stukket av ved Svinndal utenfor Moss. Hvis noen ser henne, gi beskjed til Marius på mob: 901 71 754 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 14. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2010 Drektig Sort Dvergpuddeltispe, lyder kallenavnet Lulu har stukket av ved Svinndal utenfor Moss. Hvis noen ser henne, gi beskjed til Marius på mob: 901 71 754 Lagt ut på Facebook, eller kan jeg bare legge ut det du har skrevet her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 14. Juli 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2010 Lagt ut på Facebook, eller kan jeg bare legge ut det du har skrevet her? Ja, bare legg ut det jeg skrev. Kjempeflott. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 14. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2010 Har lagt det ut på FB og skal holde øyne og ører oppe, bor jo ikke mer enn ett kvarter fra Svinndal! Håper hun dukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 14. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2010 Ja, bare legg ut det jeg skrev. Kjempeflott. Da har jeg lagt det ut, håper hunden kommer raskt til rette igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 14. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2010 Det er helt vanvittig! Og damen har da matvett, må vite - så her eter man kun det man vil ete. Fra hvor i Svinndal har hun forsvunnet? Jeg skal kjøre den veien i dag, så det er jo greit å vite hvor man skal være på utkikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 14. Juli 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2010 Fra hvor i Svinndal har hun forsvunnet? Jeg skal kjøre den veien i dag, så det er jo greit å vite hvor man skal være på utkikk. Lulu forsvant fra hyttefeltet Tveitåsen i Svinndal. Bilde av Lulu og artikkel: HER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambings Skrevet 14. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2010 Lagt ut på min facebook også... lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 14. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2010 Uff da... Håper hun kommer til rette fort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 15. Juli 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2010 Lulu er funnet! Hun kom tilbake til hytten hun forsvant fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 15. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2010 Så utrolig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 15. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2010 Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 15. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2010 Godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 15. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2010 Godt at hunden har kommet hjem igjen Har oppdatert på tryneboka at hunden har kommet til rette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar