Gå til innhold
Hundesonen.no

Vestnes 10-11.07.10


Angilja

Recommended Posts

Endelig hjemme etter ei lang helg på møre, en dag med utstilling og 1 1/2 dag med islandshest NM!

Utstillinga gikk bra for oss!

Frost fikk CERT og ble BIM

"Bra utviklet og presentert. Elegant nakke. Sterk, muskuløs kropp. Godt vinlet med bra bevegelser. Bra pigment/pelskvaliet. Bra temperament. Utmerket ringtrening".

Coda ble beste junior med HP

"Bra prop. hode. Sterk nakke. Muskuløs kropp med mye substans som er bra definert. Godt vinklet med bra bevegelser. Bra pigment/pelskvalitet. Bra temperament og meget bra ringrening."

Shira ble 2. beste tispe med CK

"Bra prop, hode. Muskuløs kropp med bra definert muskelatur. godt vinklet. Bra pigment/pelskvalitet. Bra temperament."

Trivelig å hilse på soniser vi ikke har møtt før:)

Vet flere har resultater å dele!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme etter ei lang helg på møre, en dag med utstilling og 1 1/2 dag med islandshest NM!

Utstillinga gikk bra for oss!

Frost fikk CERT og ble BIM

"Bra utviklet og presentert. Elegant nakke. Sterk, muskuløs kropp. Godt vinlet med bra bevegelser. Bra pigment/pelskvaliet. Bra temperament. Utmerket ringtrening".

Coda ble beste junior med HP

"Bra prop. hode. Sterk nakke. Muskuløs kropp med mye substans som er bra definert. Godt vinklet med bra bevegelser. Bra pigment/pelskvalitet. Bra temperament og meget bra ringrening."

Shira ble 2. beste tispe med CK

"Bra prop, hode. Muskuløs kropp med bra definert muskelatur. godt vinklet. Bra pigment/pelskvalitet. Bra temperament."

Trivelig å hilse på soniser vi ikke har møtt før:)

Vet flere har resultater å dele!

Jeg tørr vedde veldig mye på at dere hadde Zorica som dommer!? :icon_cry: Kjenner igjen kritikkene :whistle:

Gratulerer så mye! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flotte resultater!

Hvem var dalmisen som var påmeldt og ble nr 2 i gruppa?

Takk!

Sorry,vet ikke, har ikke katalogen :lol:

Gratulerer så mye! :lol:

Takker:)

Gratulerer så mye med flotte snøballhundene :P

Hehe, takk:)

Jeg tørr vedde veldig mye på at dere hadde Zorica som dommer!? :P Kjenner igjen kritikkene :lol:

Gratulerer så mye! :P

Takk! Stemmer det ja;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini ble 2.beste hannhund med en fin kritikk :lol:

Mg.bra prop.,hode,elegant nakke,sterk muskuløs kropp,mg.bra utviklet forbryst,bra brystdybde,mg.bra vinklet,gode bevegelser,bra pigment og pelskvalitet,bra temperament og ringtrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen Takk :lol:

Har masse fine bilder fra utstillingen deriblandt også av dere :lol:

Hoho, ja de er sikkert bra. Frøken full av stress på utstilling :lol: Håper du fikk noen fine av bikkjedyrene mine da, send gjerne på mail om du har noen (eller link om de ligger på nettet et sted).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men siden eg også er litt glad i Berner Sennen skal dere få litt resultater:

Nellyvill`s entertain you (unghund hann) 1/1ck Cert 2BHK

Frozen Delight Advertising Space (åpen hann) 1/2ck 4BHK

Tobias (åpen hann) 1/1ck 3BHK

Tiviniro`s Mister Martin Martell (champion hann) 1/1ck 1BHK BIR

Bjørkelis Alto (veteran hann) 1/1ck

Tiviniro`s Poochyena (Junior tispe) 1.M

Endelig E`lerke av Hisselfoss (junior tispe) 1/1hp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En knalldag på vestnes både vær (søndag) og resultatmessig !

Det var to påmeldte tisper og den ene møtte ikke opp, så da ble Amiga (junior) alene i rasen på utstillingen. I ringen var hun helt "ute" og kunne ikke løpe en gang, så jeg så blåsløyfen i det fjerne. MEN jammen måtte det ha vært noe bra, for vi fikk certet og BIR og videre til gruppe :lol:

I gruppa var det som en bryter ble slått på og boffen løp som hun aldri har løpt før, dermed ble det 4 beste i gruppa og en superfornøyd matmor. Min første gruppefinale så uttrykket mitt måtte vært noe ala "dette ned fra månen" hehe.

Nå blir det nedklipp og utstillingspause fram til høsten, men litt bitt av basillen nå ja :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Er det noen her med katalogen som hadde giddet og sett hvem dalmisen som stilte var?

Og gratulerer til alle som er fornøyde med helgen!

Det var Shospot`s Wonder Splash som stilte i åpen klasse tispe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pom: Damascusroad Ocean Harvestor BIM, Ta bozi´s Mo Cherri 2BTK og CK

GD: Highesteem Time Has Come BIM med CAC og Highesteem X-Tra Special BIS 2

Groenendael: Ollegaarden`s Orion Of O`Shaya ble BIR og BIG 2

De jeg har fått med meg som jeg vet stamtavlenavn på :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med de flotte hvite hundene! :lol:

Vi på vår side er skikkelig irritert. For det første ringte valpekjøper til Fasit utstillingskontakten hver dag i en hel uke før påmeldingsfristen gikk ut. De svarte ikke. Hun lurte på om springere kunne stille nemlig, og dermed ble han ikke meldt på fordi hun jo ikke visste noe. Så ringte jeg to dager etter at fristen hadde gått ut, og lurte på om det gikk an å etteranmelde. Svaret var nei. En liten uke før utstillingen ringte vi igjen og lurte på om man kunne melde på på stedet, svaret var igjen nei (og vi snakket med flere personer). I dag fikk vi høre at folk hadde fått lov å melde på voksne (!!) hunder på stedet i år, akkurat slik de hadde fått i fjor.... Ergo kunne vi nok også bare møtt opp og stilt. Steike så utrolig irriterende! :lol: Men da vet dere det til neste år folkens; det er bare å drite i å melde på, og bare dukke opp, for sånt er visst helt greit, selv om de på forhånd sier det ikke er greit. Og joda, det gjelder visst voksne hunder også det... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ommøblera litt på bernerresultata eg, Thomas:)

1 BHK og BIR: Tiviniro`s Mister Martin Martell

2 BHK Nellyvill`s entertain you

3 BHK Tobias

4 BHK Frozzen Delight Advertising Space

Endelig E`lerke av Hisselfoss (junior tispe) HP

Bjørkelis Alto (veteran hann) 1-1-ck

Tiviniro`s Poochyena (Junior tispe) Ikkje møtt.

Det vart ikkje BIM i helga. Einaste tispe som møtte fekk HP.

:blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt glemt av å skrive her jeg :whistle:

Jackie fikk blå, men det var som forventet, hun er ung og uferdig ennå.

Krittiken: bra prop hode, elegant nakke, ønsker sterkere overlinje, bedre utviklet forbryst og bedre brystdybde.

godt vinklet på framben, behøver bedre vinkler bak. behøvere mere substans og tid for og utvikle muskulatur.

Bra pigment, pelskvalitet. bra temp(den forventa jeg siden jackie bare måååte kline med dommern :rolleyes2: )

Dommer: Zorica Salijevic

Emma var dagens høydepunkt :rolleyes2: flott handla av min veninne som aldri hadde stilt golden før.

hun enda opp med 1akk, 6akk. så det blir hennes andre røde, hun som alltid har vert en "gul hund"

Kritikk: g size, g bones, g head, dark eyes, nice pigm, cor ears, cor topline, a bit lack in chest, behind leggs moves to close, elbowes moves to close

Legger ut en bildetråd med litt bilder fra helgen på bildesiden straks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...