Gå til innhold
Hundesonen.no

bilder fra Hamar!


LouDan

Recommended Posts

Legg inn bilder fra Hamar her da :wink:

PB190049.jpg

Morten Brattli og Iver

PB190058.jpg

PB190059.jpg

PB190056.jpg

PB190057.jpg

PB190055.jpg

PB190052.jpg

Briefing

PB190051.jpg

Romeo Da Boss 8)

PB190054.jpg

PB190066.jpg

Instruktøren til Benedicte, Dorte og Nille

PB190067.jpg

Dorte og Nille

PB190069.jpg

Vicky

PB190070.jpg

Vicky

PB190065.jpg

PB190064.jpg

PB190061.jpg

PB190060.jpg

PB190063.jpg

PB190062.jpg

PB190081.jpg

Benedicte og N uch Hjerteknusern's Crazy Little Bear i oppsamlingsringen

PB190083.jpg

Romeo

PB190084.jpg

Benedicte og Cita er sliitne

PB190080.jpg

Romeo

PB190085.jpg

Cita

PB190071.jpg

Lunah på fanget til Elisabeth :D

PB190076.jpg

PB190078.jpg

PB190079.jpg

PB190011.jpg

Mudi!

PB190013.jpg

Noen bilder fra i dag - supert hvis andre kan legge inn flere! :D:) Benedicte kom ikke videre i juniorhandlingen, men det gjorde Joachim! Grattis Joachim! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Jeg stilte den bare i juniorhandling i dag :wink: Skal stille den i championklasse i morgen, og søsteren og kanskje oppdretterklasse

Ok :wink: Gleder meg til å høre resultatene fra i morgen!! :) Det er en plikt for dere alle å legge ut resultater her på hundesoene!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var utstilling av gjeter og hyrdehunder i dag var det ikke?

Litt mye forlang at dere skal huske da, men så dere portugisisk gjeterhund der?

:)

Gruppe 1 var i dag ja :wink: Måtte stå og holde 3 portugisiske gjeterhunder for noen i klubben - så jeg så de nok :D

Handler91 aka Benedicte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg noen:

IMG_0050.jpg

IMG_0086.jpg Luna og Vicky

100-0015_IMG.jpg

IMG_0021.jpg Ei vi kjenner fra tønsberg hundeklubb

IMG_0031.jpg Storpuddelen til ei fra min hundeklubb, var der å deltok i nm i agility

IMG_0038.jpg Hunden til ei vi kjenner, Balto

IMG_0039.jpg Den andre hunden hennes, Oskar

IMG_0100.jpg Lunas nye halsbånd, hun fikk også navneplate med telefonnummeret mitt på, og det lille hjerte til å henge på halsbåndet

IMG_0097.jpg Her med alt det hun fikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruppe 9 var visst også i dag. Iallefall Cavalierene. :D

Kjempefine bilder da. :D

Og nei, de er ikke for store. Går akkurat. :)

OIOIOI!!! Noen som vet hvem certa gikk til i toy/dverg/mellom og stor puddel?????? MÅÅÅÅÅÅÅÅÅ VITE DET!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige bilder!! :D lo spesiellt da jeg så det med Luna og alle tingene hun fikk :D heldigrisen!! :D Vicky ligger nå å slapper av med et godt tyggebein hun fikk.

hehe :( Ja, Luna har løpt rundt med et griseøre her i dag hu da, hehe :) Vicky var enda søtere i live enn på bilder må jeg si :wink: Hyggelig å hilse på deg i dag, vi må treffes flere ganger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luna hadde litt av en haug på det bildet! hihi :D Meg, Elisabeth, Carina og Silje var jo på free-shopping!! Jeg kom tilbake med 4 svære poser fulle av gratis-ting (alt fra capser, godbiter, fôr, hund&fritid blad, gavekort, kakao, fôrtønner, penner, kalendere, mat og vannskåler, fôrkopper, krus, balsam og drops! Også fikk vi sjokolade av snille mannen i Royal Canin standen :D )...

Også prøvde meg, Silje og Elisabeth nye nintendo-dog på den standen (de hadde forresten en utrolig morsom bil med hundepels og nese!) :)"akkurat som å ha en ekte hund" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luna hadde litt av en haug på det bildet! hihi :D Meg, Elisabeth, Carina og Silje var jo på free-shopping!! Jeg kom tilbake med 4 svære poser fulle av gratis-ting (alt fra capser, godbiter, fôr, hund&fritid blad, gavekort, kakao, fôrtønner, penner, kalendere, mat og vannskåler, fôrkopper, krus, balsam og drops! Også fikk vi sjokolade av snille mannen i Royal Canin standen :D )...

Også prøvde meg, Silje og Elisabeth nye nintendo-dog på den standen (de hadde forresten en utrolig morsom bil med hundepels og nese!) :)"akkurat som å ha en ekte hund" :D

hehe gøy! jeg så deg i dag forresten :D så du meg tror du? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe gøy! jeg så deg i dag forresten :D så du meg tror du? :D

Jeg så en aussie som ligna Luna, og så begynte jeg å lure på om det var deg :( Men var på en annen kant av store ringen også var det et eller anna som foregikk innni der, så fikk ikke gått bort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en aussie som ligna Luna, og så begynte jeg å lure på om det var deg :( Men var på en annen kant av store ringen også var det et eller anna som foregikk innni der, så fikk ikke gått bort ;)

åå, så dumt ;) Hadde vært morsomt å hilst på flere herfra :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så deg når jeg løp fra hund-1 standen til nkk informasjonen, og du og astrid var så langt unna at jeg ikke hadde tid til å hilse ;) (du aner ikke hvor syyykt mye jeg stresset akkurat der! :( )

hehe, jaja ;) Jeg må innrømme at jeg stressa endel selv å, selv om jeg ikke skulle delta på noe, så mange folk og hunder det var der da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Veldig nydelig.
    • I natt var jeg kjempeheldig, for jeg fikk en venninne på besøk, og hun bare: kan hun ikke overnatte hos oss? Jeg bare JAAAAAAA:) Så jeg har sovet MASSE- og det trengte jeg.  Deilig at tassen din også sover gjennom natta nå. (nesten)
    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...