Gå til innhold
Hundesonen.no

Meny

SD

Recommended Posts

Skrevet

Dette blir vanskelig og forklare, men jeg må prøve.

Som dere ser på hjemmesiden min har jeg slike knapper man må trykke på for å komme seg videre. Der det står "Kira", "venner" osv osv.

Trykker man på de knappene kommer man inn på en ny side med engang.

Men jeg vil at når man trykker på f.eks "kira" knappen så istede for å komme til Kirasiden, så kommer det linker under "kira" knappen.

Eksempel:

Utennavn1.jpg

Utennavn2.jpg

Skrevet

Det går sikkert å lage det sånn som du gjør det til vanlig, at du lager en side, og når du trykker på kira så kommer du til en side hvor du har "undermenyene" , også nye sider til det du skal ha i "undermenyen"hvis du skjønner.ganske tungvint da egentlig.

(beklager den dårlige forklaringen min, litt sent nå :roll: )

Skrevet

Hehe.. nei jeg skjønner godt hva du mener :-)

Men det høres så tungvint ut. Tror jeg har funnet en løsning på det. Selv om det også er en tungvint løsning. Har gjort det på nesten samme måten som det forslaget du kom med.

Men takk for forslaget :-D

Kan du ikke gå inn på hjemmesiden min og sjekke da, og si hva du synes :-) Er ikke en brøkdel ferdig enda, da men.. :)

Skrevet

vil bare hiinte om at det bildet du har i menyen helt nederst...

Er 2,5MB stort.! :)

Bra løsning på problemet, tengte å foreslå det samme, tror det er eneste måten i Frontpage å med vanlig html-koding..

Skrevet

Å nei.. Takk for at du sier ifra om slike ting. Er ca dødsdårlig på slike ting jeg. Skal se om jeg får fikset det... Er ikke flink med internett, hjemmesider o.l. :)

Bare kom med mer hvis du har det.. Det setter jeg veldig stor pris på..

Skrevet
Å nei.. Takk for at du sier ifra om slike ting. Er ca dødsdårlig på slike ting jeg. Skal se om jeg får fikset det... Er ikke flink med internett, hjemmesider o.l. :)

Bare kom med mer hvis du har det.. Det setter jeg veldig stor pris på..

Ingen fare, vet bare at slikt er irriterende for folk uten bredbånd... :wink:

Alle må vi starte et sted.! Synes du er kjempeflink jeg, allerede store forbedringer på kort tid... =D> (følger med på utviklingen av siden... :wink: )

Skrevet

Ja, jeg vet det kan være irriterende. Så jeg gjorde det ikke med vilje, men som sogt er jeg ikke klar over slike ting. Er ikke bare nybegynner, men en nybegynnende nybegynner :-)

Har mye å lære enda du. Men si ifra hvis du kommer over slike teite ting på hjemmesiden da :)

Skrevet

Har ikke annet å komentere nei, ser du er så godt som ferdig med rammene eller skallet til hjemmesiden nå, så nå mangler bare innholdet... :wink:

Men... Skal vi gå å legge oss snart.? Klokken er 05.00..... :)

Skrevet

Synes siden er kjempeflott jeg. :) er også nybegynnende nybegynner :D

Eneste er at jeg ikke får opp menyen. kommer opp sånn tillegg i internet explorer.i hjørnet.. (tror det er på tide å skifte nettleser.. :D )

Skrevet
Har ikke annet å komentere nei, ser du er så godt som ferdig med rammene eller skallet til hjemmesiden nå, så nå mangler bare innholdet...  :wink:  

Men... Skal vi gå å legge oss snart.? Klokken er 05.00.....  :)

Det var godt og høre. Det er nesten innholdet som er vanskeligst. Vet ikke hva jeg skal skrive.

Var ute en tur med hunden når du postet det innlegget. Men satt opp i hele natt for å gjøre om hjemmesiden, så jeg gikk å la meg etterpå ja :D

Skrevet
Synes siden er kjempeflott jeg.  :D er også nybegynnende nybegynner :lol:  

Eneste er at jeg ikke får opp menyen. kommer opp sånn tillegg i internet explorer.i hjørnet.. (tror det er på tide å skifte nettleser.. :P )

Bra jeg ikke er den eneste :D

Men det med menyen på hjemmesiden din skjønte jeg ikke. Hos meg fungerer menyen din kjempe fint :)

Skrevet

ÅÅ, på min hjemmeside?

Men det funker nå vel?

Blir så lei meg når jeg ikke får til det jeg vil få til :lol: hehe

Skrevet

Godt og høre. Si ifra hvis det er mer som ikke funker.

Gjorde dere det? Så koslig :lol:

Og jeg med min dårlige hukommelse som ikke husker slikt.

Var det ute på parkeringsplassen det?

Skrevet

Jepp skal gjøre det.. :lol:

ja, tror det. så dere inne et par ganger inne og. kunne jo ikke unngå å ikke se Kira hun er jo så nydelig :)

Skrevet

Nåhmen.. Takk for det :lol:

Siden jeg husken min ikke fungerer, så må jeg jo bare si at utifra bildene er jo Lucas det og da. Men det har jeg jo skrevet i gjesteboken deres.

Også irriterer det meg litt at jeg ikke husker det.

Selv om det ikke har noe med saken å gjøre, så jeg spørre: du har ikke bilde av deg selv? Er ganske så OT, men var nysgjerrig på hvem dere er. For vi hilste ikke på så veldig mange der.

Skrevet

Jeg er ikke akkurat stor fæn av bilder med meg på¨jeg heller. Prøver å unngå kameraer.

Men bildet av deg gjorde utslaget. Nå husker jeg deg og din hund :lol:

Og som vanlig var Kira veldig gira når hun får hilse på andre hunder :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
    • Med denne innstillingen kommer du til å få mange overraskelser i hundeholdet ditt i årene som kommer:) 
    • Tenker at du først og fremst må stikke fingeren i jorda å innse hva slags gener valpen din har. Alle disse tre rasene har grunnleggende mye jaktinstinkt. Alt beror seg ikke på at du er flink til å trene hunden din i valpestadiet. Om du har valp etter foreldredyr/linjer med mye stress og lite impulskontroll har du mildt sagt en jobb foran deg Jeg hadde aldri, ALDRI stolt på min amerikanske bulldog alene rundt små dyr eller katter. Det ville høyst sannsynlig blitt blodbad. Ikke fordi han var slem, ond eller dårlig trent. Men fordi han hadde ett voldsomt jaktinstinkt. Jo før du innser at det mest sannsynlig kan være tilfelle med din hund og, dess bedre er det. Tilrettelegg for minimalt med triggere for hunden din og å holde dyra skilt når du ikke hjemme eller kan følge godt med på interaksjonen mellom dem er mitt beste tips til deg. Pluss, trene på impulskontroll og konsentrasjon. Atferden på hunden din kommer garantert til å forandre seg når den går igjennom de forskjellige kjønnsmodningsfasene - kanskje spesielt dersom du har hannhund.  Fortsett å trene gjennom hele livet til hunden din så minimerer du sjansen for at noe går galt. 
    • Jeg meldte en bekymring til mattilsynet i sommer. Hadde masse bevis på at dyrene ikke hadde det bra, hadde samtaler på telefon, SMS, mailkorrespondanse med saksbehandler fra Mattilsynet, pluss jeg lagde egen googledisk-folder med bilder og videoer av forholdene som hun/de fra Mattilsynet hadde fri tilgang til. Jeg vet også at Mattilsynet var der i hvert fall en gang på befaring. Det endte i at eieren fortsatt har dyrene, noe jeg syntes er heeelt hårreisende.  Hundene hadde tak over hodet, tilgang til mat og vann - så da var det ikke skjellig grunn til omplassering. På tross av at de konstant sto ute, sloss så blodet sprutet og ikke ble møkka for... Nå har jeg flytta, men da jeg fortsatt bodde i området stod det to voksne pluss fire/fem valper i samme hundegård. Alle utenom den ene var forholdsvis store driv- og jakthunder på rundt 25/30 kilo. Tror også at Mattilsynet har sykt mye å gjøre, med lite ressurser til å gjennomføre alt, at de kun har mulighet til å befare bekymringer der dyr er døende eller har veldig, veldig kummerlige livsforhold. Det du beskriver er selvfølgelig helt ******, men trolig ikke nok til at Mattilsynet kommer til gjøre noe.. Dessverre.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...