Gå til innhold
Hundesonen.no

Meny

SD

Recommended Posts

Dette blir vanskelig og forklare, men jeg må prøve.

Som dere ser på hjemmesiden min har jeg slike knapper man må trykke på for å komme seg videre. Der det står "Kira", "venner" osv osv.

Trykker man på de knappene kommer man inn på en ny side med engang.

Men jeg vil at når man trykker på f.eks "kira" knappen så istede for å komme til Kirasiden, så kommer det linker under "kira" knappen.

Eksempel:

Utennavn1.jpg

Utennavn2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert å lage det sånn som du gjør det til vanlig, at du lager en side, og når du trykker på kira så kommer du til en side hvor du har "undermenyene" , også nye sider til det du skal ha i "undermenyen"hvis du skjønner.ganske tungvint da egentlig.

(beklager den dårlige forklaringen min, litt sent nå :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. nei jeg skjønner godt hva du mener :-)

Men det høres så tungvint ut. Tror jeg har funnet en løsning på det. Selv om det også er en tungvint løsning. Har gjort det på nesten samme måten som det forslaget du kom med.

Men takk for forslaget :-D

Kan du ikke gå inn på hjemmesiden min og sjekke da, og si hva du synes :-) Er ikke en brøkdel ferdig enda, da men.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei.. Takk for at du sier ifra om slike ting. Er ca dødsdårlig på slike ting jeg. Skal se om jeg får fikset det... Er ikke flink med internett, hjemmesider o.l. :)

Bare kom med mer hvis du har det.. Det setter jeg veldig stor pris på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei.. Takk for at du sier ifra om slike ting. Er ca dødsdårlig på slike ting jeg. Skal se om jeg får fikset det... Er ikke flink med internett, hjemmesider o.l. :)

Bare kom med mer hvis du har det.. Det setter jeg veldig stor pris på..

Ingen fare, vet bare at slikt er irriterende for folk uten bredbånd... :wink:

Alle må vi starte et sted.! Synes du er kjempeflink jeg, allerede store forbedringer på kort tid... =D> (følger med på utviklingen av siden... :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet det kan være irriterende. Så jeg gjorde det ikke med vilje, men som sogt er jeg ikke klar over slike ting. Er ikke bare nybegynner, men en nybegynnende nybegynner :-)

Har mye å lære enda du. Men si ifra hvis du kommer over slike teite ting på hjemmesiden da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke annet å komentere nei, ser du er så godt som ferdig med rammene eller skallet til hjemmesiden nå, så nå mangler bare innholdet...  :wink:  

Men... Skal vi gå å legge oss snart.? Klokken er 05.00.....  :)

Det var godt og høre. Det er nesten innholdet som er vanskeligst. Vet ikke hva jeg skal skrive.

Var ute en tur med hunden når du postet det innlegget. Men satt opp i hele natt for å gjøre om hjemmesiden, så jeg gikk å la meg etterpå ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes siden er kjempeflott jeg.  :D er også nybegynnende nybegynner :lol:  

Eneste er at jeg ikke får opp menyen. kommer opp sånn tillegg i internet explorer.i hjørnet.. (tror det er på tide å skifte nettleser.. :P )

Bra jeg ikke er den eneste :D

Men det med menyen på hjemmesiden din skjønte jeg ikke. Hos meg fungerer menyen din kjempe fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåhmen.. Takk for det :lol:

Siden jeg husken min ikke fungerer, så må jeg jo bare si at utifra bildene er jo Lucas det og da. Men det har jeg jo skrevet i gjesteboken deres.

Også irriterer det meg litt at jeg ikke husker det.

Selv om det ikke har noe med saken å gjøre, så jeg spørre: du har ikke bilde av deg selv? Er ganske så OT, men var nysgjerrig på hvem dere er. For vi hilste ikke på så veldig mange der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke akkurat stor fæn av bilder med meg på¨jeg heller. Prøver å unngå kameraer.

Men bildet av deg gjorde utslaget. Nå husker jeg deg og din hund :lol:

Og som vanlig var Kira veldig gira når hun får hilse på andre hunder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...