Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva har skjedd med Plush Puppy?

Recommended Posts

Skrevet

Som overskriften sier lurer jeg fælt på hva som har skjedd med nettbutiken til PP. Hjemmesiden deres er ikke i orden, de svarer ikke på mail eller telefon. En bekjent av meg har bestilt og betalt for varer der for nesten 2000 kr, uten å ha sett noe til varene og det er umulig å få kontakt med dem. De har ikke hatt stand på de utstillingene jeg har vært på i det siste, så jeg har ikke kunnet spurt dem.

Noen som vet noe?

Skrevet

Jeg skriver som jeg skreiv i Akkurat nå tråden.

Jeg har ventet på et trimmebord (som er betalt) siden februar/mars. De sier de er tomme på lageret og det er hele tiden forsinkelser, men de regner med at de får det i begynnelsen av Juli. Så nå går jeg å venter på pakkelapp og hvis jeg ikke har fått det innen en uke så kommer jeg til å ta kontakt med dem igjen.... Tror faktisk de stilte ut det bordet jeg har bestilt, i Trondheim... :getlost:

De var på NKK Drammen og NKK Trondheim, så de har ikke lagt ned. Ikke helt enda ihvertfall, men jeg merker at jeg er veldig usikker på om jeg noen gang kommer til å få det jeg har bestilt.. :whistle:

Jeg veit ikke hva som er greia, men noe skjer og jeg liker det ikke helt!

Skrevet

Hvordan skal man få tak i dem da?? :getlost: Syns ikke det er så veldig kult når ting er så usikkert... Jeg har ikke så god råd at jeg kan kaste en 1000lapp++ ut av vinduet liksom :whistle:

• 4 weeks later...
Skrevet

Er det noen som vet om de er i gang igjen? Eller er det bare udugelig meg som ikke finner frem til nettbutikken? :lol:

Noen som evnt vet om andre som selger plush puppy stæsj?

Er i utgangspunktet på jakt etter en børste, PP Usa var dessverre tom for den.

Skrevet

"De" (han) hadde stand på Nesbyen i alle fall. Kommer sikkert til NKK Bjerke også.

Du kjenner ingen som skal på en eller annen utstilling hvor de kommer til å være, da? Enklest og tryggest å handle der, kanskje...

Susanne

Skrevet

Jeg har vært i kontakt med han pga at jeg har ventet på et trimmebord i et halvt år. Snakket med han på telefonen tidligere denne uken og da sa han at jeg skulle få tilbake pengene. Så etter det jeg forsto på han så holder de fortsatt på, men de har visst litt problemer med å få noen varer. Jeg skal sjekke om pengene faktisk har kommet inn på kontoen i dag og så kjøper jeg heller bord et annet sted...

Skrevet

"De" (han) hadde stand på Nesbyen i alle fall. Kommer sikkert til NKK Bjerke også.

Du kjenner ingen som skal på en eller annen utstilling hvor de kommer til å være, da? Enklest og tryggest å handle der, kanskje...

Susanne

Altså, dumme meg var jo i Nesbyen men den børsten ble glemt i alt det andre som ble kjøpt der :lol:

Kanskje jeg skal til Bjerke, og Dogs4All er jeg ganske sikker på så det blir vell alltids mulighet til å handle ett eller annet sted. :D

Skrevet

Dersom dere ikke får varene deres, ta kontakt med kortutsteder, jeg antar at dere har betalt med kort..

Kortutsteder vil nok hjelpe dere :D

Skrevet

Finnes det noen andre steder man kan få kjøpt plush puppy produkter?

Noen velassorterte dyrebutikker fører også PP, f eks Hund som hobby her i Trondheim. Tror ikke de selger det i nettbutikken sin dog.

Skrevet

Noen velassorterte dyrebutikker fører også PP, f eks Hund som hobby her i Trondheim. Tror ikke de selger det i nettbutikken sin dog.

Jeg kjøpte PP-produkter fra Hund som hobby pr postordre.... De har vel ikke så stort utvalg, og heller ikke store flasker av div ting, men joda - de sender pr post de.

Skrevet

Jeg kjøpte PP-produkter fra Hund som hobby pr postordre.... De har vel ikke så stort utvalg, og heller ikke store flasker av div ting, men joda - de sender pr post de.

Brukte de lang tid på å levere?

Skrevet

Brukte de lang tid på å levere?

Ja, det tok litt tid, men det kan jo være fordi jeg bestilte like før fellesferien og dermed var det kanskje ikke så mange på jobb der ?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Blir det bare kaos om man har katter og hunder sammen i samme hus?  Hva slags erfaring har dere med det?
    • Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...