Gå til innhold
Hundesonen.no

Presentasjon - Chanie og meg

tm100005

Recommended Posts

Hei! :P

Jeg er helt ny her på sonen. Tenkte å finne meg et hundeforum - og dukket opp til denne siden. Viste seg også å være en ganske så aktiv side, så tenkte å prøve meg på å være medlem. Førsteinntrykket er ikke til å klage på for å si det sånn! Virker som et bra miljø og hele pakka, okei.. såå var det meg og Chanie da.

Jeg heter Ann Gjertrud og er 16år. Jeg og Chanie holder til ca 2 mil utenfor Tr.heim, på en plass som heter Orkanger der vi bor sammen med resten av familien. Jeg og Chanie nyter i grunn dagene med mange turer, stell, være med familien og utstillinger i ny og ne. Jeg har også en hest som Chanie pleier å være med til noen ganger. Hun er ikke såå begeistret for hester og holder seg på trygg avstand slik at hun ikke blir skadet for å si det sånn. Men hun er trofast og følger etter på rideturer om hun må :lol:

Kan vel legge ved noen bilder så kan dere vel heller spørre om dere lurer på noe? :P

991do2.jpg

30vdsmw.jpg

dr0av.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk , alle sammen :P

Velkommen til sonen :lol: Pen hund!

Navnet ditt virket veldig kjent, drev du på med msngroups før i tiden?

takk :P

stemmer at jeg holdt på med det ja :P og nå så jeg beagelen Rocky, da husker jeg deg også. Så morsomt å treffe 'kjente' her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel ønske velkommen jeg også hehe :lol:

Men at jeg syntes Chanie er vakker, er vel egentlig ingen bombe he he :P

Er vel det man kan kalle meget innhabil i det spørsmålet, da jeg er oppdretter av denne frøkna hehe :P

morro å se dere her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...