Gå til innhold
Hundesonen.no

GD i Bergen?

GD-Bergen

Recommended Posts

Skrevet

Kjenner flere i Bergensområde som har GD, men bor ikke der selv...:frantics:

Oppdretteren til mine to er derfra, også er jeg blitt kjent med noen via henne...:ahappy:

Hvilken kennel skal du hente valp hos? Gratulerer forresten! Herlig rase!

Skrevet

Søsteren til min eldste (8mnd) bor i Bergens området, men husker ikke hva eierene heter...Men du kan jo kontakte kennel Nordic giant å høre... Hun som driver kennelen er forresten distrikstkontak for GD-klubben i området deres... De arrangerer jevnlig treff og greier... Navnet hennes er Lisbeth Høgmo, dersom du skulle være interessert...:frantics:

Skal du stille ut valpen etterhvert? Er du godt kjent i GD miljøet fra før?

Skrevet

Trener litt LP med mine jeg også...Mest for moro, men håper på bronsemerke/klasse 1 etterhvert...:lol: Tar bare "litt" tid...:P

Da sess vi kanskje i utstillingsringen etterhvert da...Blir jo noen turer over til Bergen for å stille også, siden oppdretteren er derfra...:P

Skrevet

Fikk bilder av han nå. han er bare helt nydelig. ja da treffes vi nok i ringen :-)

Hvem av valpene dems er det?? Gul eller brindel? og fra vilken av kullene?

Mössan er 8mnd, hennes eier heter Janne :P De bor i Bergensområdet :P Ellers er det en kullbror til min som bor litt over en time unna i Haugesund :lol: Veldig koselig dame som eier han :P Han var 12 uker om onsdagen :P

Skrevet

gul :-) ble født 20mai

Fra kullet til Kiss?? I såfall kjenner jeg ei som skal har hentet kullsøsteren i dag, Lara :P

prøve å treffe han som bor i bergen da :-)

Den som bor i Bergen er en HUN :P Harlequintispe :lol: ûbersøt liten eviglad frøken :P

Skrevet

Vet bare att de er født den 20mai. så noen andre som skal hente fra samme kennel??

Ja, ei som heter Maria hentet sin for to dager siden, men det var fra kullet til Kiss :lol:

fra kullet til play

Okei :P

Skrevet

Vet bare att de er født den 20mai. så noen andre som skal hente fra samme kennel??

Vet du ikke hvem som er foreldre til valpen din? :lol:

Skrevet

Vet du ikke hvem som er foreldre til valpen din? :P

Stussa litt på det jeg også :lol: Men virka som du fant det ut, så da gadd jeg ikke kommentere det :P

Skrevet

hehe. joda det vet jeg :-) det er foreldrene

Tenkte bare å si, at i stedenfor å skrive to poster rett under hverandre lønner det seg å redigere :lol: Moderatorer vil ha minst mulig dobbelposter se :P

Skrevet

når begynte du å trene på sitt og sånne ting??

Så og si med en gang :lol: Dagen etter den kom i hus :P Aldri for tidlig å begynne, bare man tar litt og litt :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...