Gå til innhold
Hundesonen.no

Lure coursing i Bergen

FlippogRime

Recommended Posts

Så bra, jammen meg på tide dere får igang en avd vestland også :P Det har vært forsøkt i mange år og endelig ser det ut til at dere har fått samlet en gjeng, hurra :P

Syntes å ane Lainah saluki blant bildene, men hvem ellers? Hjortis er kanskje Tove sine? Ikke nysgjerrig jeg nei :) Var det "bare" trening eller kjørte dere testløp også?

Anyway, you go Bergen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk dessverre ikke med meg navn på alle hundene (+ eiere) da det er første gang jeg møtte mange av dem. Salukien med rød vest heter iallefall Sadruk til vanlig :P

Damen med hjortehundene ser slik ut:

29351_391782152214_740237214_4266317_2622792_n.jpg

Det ble kjørt tre testløp i dag (en gang for ene salukien og to ganger for ene whippeten (Courtborne Jokers-Theodor))

Var en veldig kjekk helg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk dessverre ikke med meg navn på alle hundene (+ eiere) da det er første gang jeg møtte mange av dem. Salukien med rød vest heter iallefall Sadruk til vanlig :P

Jeg visste det var noe kjent, han er jo som snytt ut av nesa på sine helsøsken, i et senere kull, som jeg omgåes ukentlig :)

Damen med hjortehundene ser slik ut:

Hun ser da kjent ut...hmmmm...

Det ble kjørt tre testløp i dag (en gang for ene salukien og to ganger for ene whippeten (Courtborne Jokers-Theodor))

Oiii, så bra :P Er jo supert at dere har fått autorisert personell på vestlandet. Vi liker flere oppegående avd. Tenk om det kan bli en prøve der også snart, trøndelag hadde jo sin første nå i mai og da heier vi vestlandet frem og sier "alle gode ting er tre" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...