Gå til innhold
Hundesonen.no

Badende Basenji *bildespæm*

Kaja

Recommended Posts

Jeg har hørt og lest at nesten alle basenjier hater vann, og at de aldri under noen som helst omstendighet bader. I hvertfall ALDRI frivillig flere ganger..

De tok feil moahahaha :whistle::D

Beklager at bildebevisene er av crappy kvalitet. Det var mørkt ved elva og kameraet mitt ville ikke samarbeide om innstillinger i dag

_MG_5158copy.jpg

_MG_5155copy.jpg

_MG_5144copy.jpg

plaske var veldig morsomt!

_MG_5116copy.jpg

_MG_5104copy.jpg

_MG_5079copy.jpg

_MG_5071copy.jpg

_MG_5058copy.jpg

_MG_5056copy.jpg

_MG_5051copy.jpg

_MG_5044copy.jpg

SPLAAASH

_MG_5041copy.jpg

_MG_5036copy.jpg

_MG_5032copy.jpg

_MG_5030copy.jpg

JIIHAA

_MG_5019copy.jpg

_MG_5020copy.jpg

_MG_5021copy.jpg

Min vakre badehund :lol:

_MG_4952copy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Tror det er halvbroren til Kee, som også liker å bade, og som bader frivillig så fort det er mulighet for det. :lol: Kee hater vann. Hun har badet frivillig EN gang i sitt liv, og det var første gangen hun så en and. Men når hun innså at den var utenfor rekkevidde, oppdaget hun plutselig at hun sto i vann til magen. :D Da var hun rimelig forskrekket. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Tror det er halvbroren til Kee, som også liker å bade, og som bader frivillig så fort det er mulighet for det. :D Kee hater vann. Hun har badet frivillig EN gang i sitt liv, og det var første gangen hun så en and. Men når hun innså at den var utenfor rekkevidde, oppdaget hun plutselig at hun sto i vann til magen. :lol: Da var hun rimelig forskrekket. :lol:

HAHAHAAAA Klarer veldig godt å se for meg det utrykket ;P har sett det på han her noen ganger også når han merker noe plutselig ;P

Sel ja, det er DET han er ;P viste det var noe rart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...