Gå til innhold
Hundesonen.no

Dobermann

SirScarab

Recommended Posts

Hei jeg er en gutt på 30 år som ønsker og skaffe meg en dobermann jeg bor på landet og ønsker meg en følgesvenn og tur venn.

Må være snill med barn og andre hunder da vi har en liten papillon som betyr alt for oss :getlost:

Håper en der ute kan hjelpe oss med det.

Mvh john

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bare at viss noen viste om noe her inne da :getlost: Siden jeg er her av og til uansett :hmm: kanskje noen har en hund til omplasering som jeg kan ta meg av..

Dette er en hundeside er det ikke ;) ? var forresten her inne vi fikk vår nydelige papillon.

Så har troa på at det kan skje igjen jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobermanklubben er nok antagelig den beste kilden til omplasseringshunder. Mener jeg så en doberman på finn.no her om dagen også? Hvis det ikke var dyrenett.no. Det er ihvertfall de stedene det nok lønner seg å sjekke for sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

annonse 2

Annonse

Her er et par fra finn (du har kanskje sett på dem allerede)

Ellers er det egentlig å bare være tålmodig. Se på finn eller på dobermannforumet. Jeg fant min tispe på dobermannforumet. Det er ikke alltid det er mange voksne tilgjengelig. Men hvorfor ikke valp? Da får du gjøre mye av jobbe selv og slipper å få alle dillene som andre har gjort feil med bikkja. Dobermann er en rase som er lett å lage uvaner på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...