Blondiemamma Skrevet 6. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2010 Ser på Sandefjord sin hjemmeside at det ligger link til PM, men pc'n min vil ikke åpne denne linken.. Noen som får den opp og kan sjekke hvor mange hvite dverger som er påmeldt for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 6. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2010 Er bare dommerlistene som ligger der. Regner med at PM ikke er 100% klar enda, siden de hadde siste påmeldingsfrist den 4. juni (er jo bare 2 dager siden det...). Edit: Filen er doc, så den åpnes med word. Har du Microsoft works, så kan du lagre filen på maskina di og åpne den i works tekstbehandling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stripa Skrevet 6. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2010 Kan du linke til denne sida, jeg finner den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 6. Juni 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2010 Aha... Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 6. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2010 Lurer på om ikke de har utsatt til 8 også, pga lite påmelding. Så tar vel litt tid før pm er klar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar