Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor mange hunder har du?


nordmørsloppa

  

91 stemmer

  1. 1. Hvor mange hunder har du?

    • 1
      30
    • 2
      42
    • 3
      8
    • 4
      6
    • 5
      1
    • 6
      3
    • 7 eller flere
      0
    • ingen
      1


Recommended Posts

Guest Gråtass

Det er jo ett definisjonsproblem det der med "hvor mange hunder har du?". Jeg bor sammen med tre hunder, to av dem er mine, i tillegg så eier jeg to hunder til, så jeg eier 4 hunder og samboer har en, så vi har 5 egentlig tilsammen.. Så hva svarer man da? :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ett definisjonsproblem det der med "hvor mange hunder har du?". Jeg bor sammen med tre hunder, to av dem er mine, i tillegg så eier jeg to hunder til, så jeg eier 4 hunder og samboer har en, så vi har 5 egentlig tilsammen.. Så hva svarer man da? :D

Har samme problemstilling... Jeg bor med 3, men bare 2 er "mine" siden den ene er samboer sin, og så har jeg en på fór og en på deleie... Så...

:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig har jeg 1, men fra tid til annen er jeg barnevakt for mamma og pappas og da har jeg to- tre (avhengig av hvor mange jeg passer på). Stemte på 1 hund.

(og ps angående dette med trådkommentar: synes de som reagerer skal linke til tråden de mener har vært tidligere som Simira gjorde nå. Selv klarer jeg aldri å finne tråder når jeg søker:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, må si det er mange her som har fler enn en hund!

Det er dobbelt så mange som har 2 hunder og oppover, enn de som har en.

Er det vanlig norsk hundehold? eller er dette et sonen fenomen?

Lurer på ha som er grunnen at så mange her har flere hunder...hva tror dere?

kanskje det er slik at vi som er aktive med hund har flere hunder enn den vanlige mann i gata...? For min del vil det være jævl*g synd på bikkja om den var eneste hund...ettersom det vil stadig vekk bli plaget av en engasjert eier som vil står klar med nye treningsoppgaver :ahappy:

For at jeg skal få dekt mitt behov for hundetrening( tror faktisk det er det mest avhengighetsskapende som fins!) så må jeg minst ha to hunder å leke meg med . hehe

Hva tror dere? Det kan da ikke være riktig at flest hundefolk har mer enn en hund..eller :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...