Gå til innhold
Hundesonen.no

Er disse bøkene å anbefale?

Benedicte

Recommended Posts

Jeg skal oppdatere biblioteket mitt litt, men har altfor mange bøker hjemme som jeg har blitt skuffet over. Derfor vil jeg gjerne vite litt om hva dere anbefaler og ikke, og hvordan bøkene er :whistle:

Bøkene jeg ser på er disse:

- Hundes og ulves atfærd

- Hundens språk og flockliv

- Aggressivitet hos hundar

- Boken om belgiska vallhundar

- I'll be home soon!

- Drivkraft och motivation

- Alfasyndromet

- Stressade hundar

- Hundens språk og atferd. En illustrert håndbok (av Barbara Handelman)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to av de.

- I'll be home soon!

Er et lite hefte, hvor det enkelt og greit står hvordan man trener hunder til å være alene hjemme. Tar for seg noe problemløsning. Ikke det helt store akkurat, og ikke verd så veldig mye penger.

Boka er mer et leksikon en mye annet. Veldig informativ og fine bilder. Kjekt oppslagsverk og for å lese en del i. Verd pengene, mener jeg :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to av de.

- I'll be home soon!

Er et lite hefte, hvor det enkelt og greit står hvordan man trener hunder til å være alene hjemme. Tar for seg noe problemløsning. Ikke det helt store akkurat, og ikke verd så veldig mye penger.

Boka er mer et leksikon en mye annet. Veldig informativ og fine bilder. Kjekt oppslagsverk og for å lese en del i. Verd pengene, mener jeg :lol:

Takk for svar! Den siste har jeg hørt veldig mye positivt om, så da kjøper jeg nok den :)

Er litt usikker på den siste. Jeg vil ha noe skikkelig informasjon om seperasjonsproblemer og forslag til løsninger som ikke går på det vanlige (gå to sek ut døren, gå 10 sek ut døren, gå 5 sek ut døren, gå 2 min ut døren osv)... Det er ikke mine hunder som har sep.angst bare så det er sagt da :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Den siste har jeg hørt veldig mye positivt om, så da kjøper jeg nok den :whistle:

Er litt usikker på den siste. Jeg vil ha noe skikkelig informasjon om seperasjonsproblemer og forslag til løsninger som ikke går på det vanlige (gå to sek ut døren, gå 10 sek ut døren, gå 5 sek ut døren, gå 2 min ut døren osv)... Det er ikke mine hunder som har sep.angst bare så det er sagt da :lol:

Det ville jeg hatt og, om det finnes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...