Gå til innhold
Hundesonen.no

Søte kallenavn på gutter


Blondiemamma

Recommended Posts

Gutter har jo så mye å velge mellom av søte kallenavn på oss jenter.. Det er jo gjerne søta, baby, honey, snuppa.... Og alle disse kallenavnene er navn de kan bruke, uten at det må ligge ett forhold i de (slike som kjære, elskede....)

Men hva kan vi jentene bruke tilbake til en gutt man liker, men som man ikke er sammen med?? Jeg har kommet til vennen, kjekken, sunshine.... Men der stopper det..

Noen som har noen flere forslag? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden vi er snuppa blir vel gutta snuppen.... :P

Eller snoppen såklart! :P

Men hvem er det du vil kalle sånt? En "gutt" er jo så mangt; snakker du om ungen din, eller en potensiell kjæreste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller snoppen såklart! :P

hahaha! du veit om du kaller fyren snoppen eller kåre ,går på det samme for mannfolka. :P

Men hvem er det du vil kalle sånt? En "gutt" er jo så mangt; snakker du om ungen din, eller en potensiell kjæreste?

kjekken kan vel tåles hos både brødre, kjereste eller kompis. Litt det samme som søta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg tenkte vel mest på de voksne kara ja :P Er ikke vant til å få så mye komplimenter jeg, og så kommer de på dansk av alle ting, så da blir jeg litt stum og vet ikke helt hva jeg skal svare tilbake.... :P

Ja jeg vet dette er en fjortiss tråd, men blir man ikke litt fjortiss når man er litt små betatt a? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiot? :wub: :wub:

Det varierer veldig etter hvor populær han er gitt :banana:

Guttebassen (funker både om mann og hund!), mannebeinet, snusmumrik, mannen, slakpungen ( :wub: ), dugurdslakken, ruslebiffen, gromgutten, sulliken, baka (studerer jo japansk liksom :lol:), finemannen, godkommunisten, lifesaver, kjekken, bustebarteper...

Nei, må ut i sola, får se om jeg kommer på mer senere :)

(hva jeg kaller ham når han vekker meg om morran sier vi ikke noe om :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det her sliter jeg også med når det er aktuelt! Jeg har vel kommet fram til at "vennen" er ganske greit, og når det blir seriøst nok, "kjæresten". Typ "Glad i deg, vennen", eller "Glad i deg, kjæresten". Evt bruker jeg også "darling" iblant.

Men det er vanskelig! :P Man kan liksom ikke kalle dem søten, søtnos, og sånne ting. Det blir de bare fornærmet av, stort sett. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...