Gå til innhold
Hundesonen.no

"taske" til å feste på baggen beltet


Recommended Posts

Jeg har baggen beltet, og kunne tenkt meg å hatt en taske eller noe til å henge på som jeg kan ha f.eks vannflaske, godbiter osv oppi. Vet noen om det finnes noe sånt til disse beltene? Litt liknende med de kennel beltene. Jeg gidder ikke å kjøpe kennel belte med taske når jeg har baggen beltet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo jaktbelte, det er ferdig med sånn taske, og har sitteunderlag tror jeg i ett. Men jeg vet ikke om det går an å kjøpe det løst. Men det står at vesken lett kan tas av.

Ta kontakt med Baggen du, så får du sikker vite det :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett litt på dette og så vidt jeg har forstått fungerer den tasken (som man kan få kjøpt løst) bare til jaktbeltet og ikke de vanlige beltene. Jeg har x2 belte med refleks og så vidt jeg har forståt går da altså ikke ann å feste på jakttasken.

Blir veldig glad om noen finner ut noe annet :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett litt på dette og så vidt jeg har forstått fungerer den tasken (som man kan få kjøpt løst) bare til jaktbeltet og ikke de vanlige beltene. Jeg har x2 belte med refleks og så vidt jeg har forståt går da altså ikke ann å feste på jakttasken.

Blir veldig glad om noen finner ut noe annet :=)

Jeg har en rumperyggsekk som jeg tenkte å sy litt om sånn at den kan festes på baggen belte. Denne har jeg fått gratis fra jobben til pappa, så jeg vet ikke hvor mye sånne ryggsekker koster, eller hvor vanskelig det blir å sy om :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

for meg så ser det ut til at det er bare jaktbeltet som den sekken kan taes av og på men ville alikevell sjekket san for sikker hets skyld. Jeg har bare jaktbeltet og kan derfor bare gå ut fra bildene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en rumperyggsekk som jeg tenkte å sy litt om sånn at den kan festes på baggen belte. Denne har jeg fått gratis fra jobben til pappa, så jeg vet ikke hvor mye sånne ryggsekker koster, eller hvor vanskelig det blir å sy om :whistle:

hmm, rumpreryggsekk? er det sånn lekker ting alle mødre av en eller annen grunn brukt langt forbi åttitallet og syntes var ´überkjekt.. eller snakker vi om noe helt annet?

Tror kanskje vi har ett par ødelagte kennelbelter (kroken tåler ikke settere i fullt arbeid :ahappy:) med veske på, kanskje de kan syes om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, rumpreryggsekk? er det sånn lekker ting alle mødre av en eller annen grunn brukt langt forbi åttitallet og syntes var ´überkjekt.. eller snakker vi om noe helt annet?

Tror kanskje vi har ett par ødelagte kennelbelter (kroken tåler ikke settere i fullt arbeid :D) med veske på, kanskje de kan syes om?

Vet ikke helt, det er ihvertfall en blanding av rumpetaske og ryggsekk. På en måte en liten sekk, som kun har det belte rundt hofta, altså verken over skuldre eller tvers over bryst :D

Aner ikke hvor vanlig de er, fikk den som sagt bare av pappa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...