Gå til innhold
Hundesonen.no

ProPlan vs. Friskies

HelleH

Recommended Posts

Ja de fleste som driver med ulv mener at hele dyr er beste ulvematen :whistle:

Litt enklere å gi de det enn med familiehunden og. Ett påkjørt elgkadaver liggende i hagen er liksom ikke så praktisk :wub:

Så man skal fôre hunder på korn fordi det er enklere?

Jeg har faktisk deler av elgkadaver i fryseren jeg; slaktern var så snill å hogge opp til meg, og så skjærte jeg det i passelige biter selv etterpå. To hjort er det også. Kjøttet er skåret av for menneskebruk, så her er basisen rått kjøtt og slakteavfall tilsatt vitaminer og mineraler (V&H). Må jo være ypperlig kost for et hundedyr! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes da en mellomting mellom en elg i hagen og korn.... ;)

Jeg har og egen fryser til hundekjøtt ;) Blanding av VogH, NP og Norsk Dyremat og slaktedeler ;) Men gir Pro Plan og, da min erfaring med ren kjøttforing er dårlig, pluss at jeg er mye på hytteturer osv, og da er "kornblandingene" praktiske :( Ellers er hele husholdningen her på low carb. Trenger ikke korn, ta heller en banan :whistle:

Men jeg har de kjempestore beina du får kjøpt i dyrebutikkene liggende ute hihi. De som koster rundt 100 kr og veier endel. Par naboer som har lurt på hvem det er som mangler her jeg bor ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes da en mellomting mellom en elg i hagen og korn.... ;)

Jeg har og egen fryser til hundekjøtt ;) Blanding av VogH, NP og Norsk Dyremat og slaktedeler :( Men gir Pro Plan og, da min erfaring med ren kjøttforing er dårlig, pluss at jeg er mye på hytteturer osv, og da er "kornblandingene" praktiske ;) Ellers er hele husholdningen her på low carb. Trenger ikke korn, ta heller en banan ;)

Men jeg har de kjempestore beina du får kjøpt i dyrebutikkene liggende ute hihi. De som koster rundt 100 kr og veier endel. Par naboer som har lurt på hvem det er som mangler her jeg bor :whistle: hehe

;) Jepp, jeg føler at de som går forbi hagen vår når hundene ligger og gnager på svære lårbein og leggbein med ken-knokkel av elgokse ser veldig rart mot oss... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...