Gå til innhold
Hundesonen.no

vår nye valp!


ssilje89

Recommended Posts

Har hentet ei nydelig tispe som blir 14 uker i dag!

hun er en bakgårds mix

men så er det det å finne navn, det er ikke lett. tenkte litt på Sasha,da jeg liker det navnet godt

når vi hentet henne så hadde hun bodd ute i "stallen" og seff vært mye ute på plassen. det mesker jeg, får ute er hun ikke noe dilter

har jo hatt valp og hunder før, men føler jeg har glemt ALT om valper nå! så om noen ønsker å minne meg på noe tips osv med trening, så fyr løs!

hun hadde hilst på sin far, og bodde med søsken, mor og bestemor, så hun var vant til forskjellige hunder.

Da vi gikk inn i bilen, så satt hun fint på fanget, hun pipte innimellom i de første 5 minuttene.

etter det så satt hun fint og stille, ikke tisset eller spøy heller, ble kjempe glad!

da vi kom hjem, så ventet spike på oss, hannhunden på snart 7 år. han er en finsk lapphund. kjempe herlig gutt, som ELSKER valper.

vi hadde på han båndet å lot valpen gå rundt å snuse, å ta alt i sitt eget tempo, var vel ca 40 min det tok før hun tørte å gå til Spike, så det var litt kjedelig.

kattene bryr hun seg lite om

har ikke møtt bur dyrene mine enda da:P

1 time etter hun var kommet hjem til oss, så begynte det å tordne og lyne. men heldig vis så brydde hun seg ingen ting, kan ha noe med at spike er så rolig i torden

da vi skulle legge oss, så sov Spike i gangen som vanlig, å lille tusta hadde jeg i bur ved siden av sengen min, pep i 5 min, så sovnet hun

hun har aldri vært i bur før, så dette var deilig hun sov i 7 timer også. så jeg er svært fornøyd med det

ville bare fortelle litt om den nye hunden

la inn ett bilde også, det er fra hun bodde på gården men hun er prikk lik

hva slags navn syntes dere passer henne da?

:ahappy:

post-3853-12740229986646_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med søt valp. Det viktigste er å være mild mot henne, og tenke at alt hun skal oppleve skal være positivt for henne. Begynn med å trene inkalling og sitt i starten. Lær henne å kjenne igjen navnet sitt. Og masse skryt og godbiter :ahappy: Lykke til med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker til dere begge :ahappy:

ja, hun sitter når hun kommer henn til oss, uansett om det er ute eller inne, å begynner å sette seg når båndet skal av å på. så en liten bra begynnelse der :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...