Gå til innhold
Hundesonen.no

Eurasieren Leo.


carofo@online.no
 Share

Recommended Posts

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg klarer ikke å holde igjen mer, her er den utvalgte tispa! Vi gleder oss skikkelig til valpene kommer Hun er HD:A AD: A patella fri, øyelyst fri Hun er 2,5 år og er utrolig herlig og myk tispe. D

Åj åj, her er det lenge siden det har blitt oppdatert noe Må fortelle om litt utstillingsresultater! Leo har fått to CERT Nå jakter vi på storcertet Noen av hans avkom har prøvd seg i ringen og gjo

  • 2 weeks later...

Nydelig :wub: Hvor høy er han? Ser så liten ut i forhold til min gigaeurasier :)

Tusen takk! :ahappy: Han er ca 57 cm, og veier 28 kg(litt tynn for øyeblikket) :)

Åh :wub: han är sååå fin!

Tusen takk! :lol:

Vi har hatt en super helg med agility. 9 eurasiere var påmeldt, og samtlige fullførte alle hindrene uten problemer! Hele gjengen overrasket nok alle sammen, og det viste seg at de faktisk syntes dette var kjempegøy! :D Instruktøren var også utrolig flink, og sprede masse positivet. :) Jeg trodde Leo skulle tasse seg gjennom hindrene, men neida, han var jo en av de ivrigste. Full fart! Nå har jeg en utstlitt og fornøyd hund som ikke klare noe annet enn å sove, herlig! :lol: Jeg har skrevet litt om kurset på bloggen vår, men lager et lite innlegg her også jeg :innocent:

IMG_1078_2255-1.jpg

IMG_1082_2259-1.jpg

IMG_9173.jpg

IMG_9277.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Grattis! :ahappy:

Så bra med øyelyst fri og gode resultater på både hd og ad! Sånt liker vi :D og kjempe fine bilder av han! Han er virkelig vakker han Leo'n din :aww:

Leo er virkelig en herlig gutt, med såå mye personlighet! Skjønning! :wub:

Takk skal dere ha :D

Dagene går som normalt med vesle Leo, til tross for alt det ubegripelige som har skjedd de siste dagene i Oslo og Utøya! Han er en tålmodig og ikke minst en rolig hund, noe som er veldig behagelig i hverdagen. Vi har begynt å trene litt til lydighet klasse 1, men skal ikke konkurrere, kun for å ha noe spesifikt å trene på. Det går så som så, men det viktigste er at han har en framgang! Vi har blitt spurt om å bruke han i avl, så dette kan bli spennende og samtidig helt nytt!

Og her kommer selvfølgelig bildespam fra gårsdagen (16mnd og en uke):

IMG_3508copy2.jpg

IMG_3570copy2.jpg

IMG_3598copy.jpg

IMG_3671copy.jpg

lite.jpg

IMG_3845copy.jpg

IMG_3744copy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Han er helt nydelig,det nederste bildet var herlig wub.gif

Åå, Leo er så fin! Var kjempegøy å trene med han igår! laugh.gif

Tusen takk, dere :D

Hos oss går alt veldig bra! Leo er en veldig behagelig og ikke minst rolig voffse. Vi sitter å tenker på om vi skal skal skaffe oss en liten tispevalp ved nyttår! Kan forteller mer om det blir aktuelt etterhvert. Ellers har jeg blitt litt bitt av ''utstillingsbasillen'' så kommer nok til å stille han mer etterhvert, for jeg syntes det er kjempemoro! Vi har fått 5 x excellent, 2 x CK og 2 x res.CERT, mer enn vi hadde trodd :D Han skal nok bare legge seg litt ut i brystet, og i muskelmasse så vil han nok bli kjempefin! Har ikke trent så mye lydighet i det siste, men ting går ihvertfall framover. Agility syntes han er kjempegøy! Kløv får han bruke mye, også har jeg begynt å sykle litt med han, men det syntes han er ræva! haha.

18mnd-1.jpg

Gutten min straks 18 mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg klarer ikke å holde igjen mer, her er den utvalgte tispa! Vi gleder oss skikkelig til valpene kommer :wub: Hun er HD:A AD: A patella fri, øyelyst fri :thumbs: Hun er 2,5 år og er utrolig herlig og myk tispe. Det er evt detter kullet vi skal hente en lys tispe. Som vi gleder oss!

Kicki+9+september+2011+001+%283%29+copy.jpg

Foto er hentet fra nixenspitze sin hjemmeside.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Åj åj, her er det lenge siden det har blitt oppdatert noe :D Må fortelle om litt utstillingsresultater! Leo har fått to CERT :D Nå jakter vi på storcertet :D Noen av hans avkom har prøvd seg i ringen og gjort det bra - 9 mnd gamle fikk en av tispa i kullet CERT, mens en av hannhunden i kullet ble plassert som 4BHK på eurasierspesialen (over 70 eurasiere påmeldt) Litt småstolt ja :)

leo2.cert.jpg

3.jpg

580659_3875977941595_1072901270_n.jpg

10501_4754216097000_2067353756_n.jpg

Her er Wonderful Chewbacca som ble 4BHK på rasespeialen. Nydelig gutt ja!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...