[email protected] Skrevet 29. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Oktober 2010 Takk skal du ha Takk for det, og det samme til deg! :-D Når og hvor er det dere skal stille? :-) Edit: Fant det ut . Er litt usikker på om jeg rekker det - spørs på forsinkelser osv. Men lykke til ihvertfall! Siter
[email protected] Skrevet 29. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Oktober 2010 Åj, nå skjedde det noe her.. Dette innlegget kan godt slettes Siter
[email protected] Skrevet 12. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 12. November 2010 Hei! Tok noen nye bilder idag - snøen er kommet og Leo ELSKER det Fortsatt like glad i pinner. Må fange godbiten før den lander! Blitt stor gutt! Siter
[email protected] Skrevet 19. Desember 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Desember 2010 Hei, kanskje på tide med en liten oppdatering her?:-) Leo er nå 9 mnd og vi regner med at han er noenlunde utvokst i høyden. (57 cm) Nå skal vi prøve oss på juniorklassen, så får det gå som det går med ungdommen min som er veldig glad i damer for tiden.. hehe Ble nok litt distrahert sist gang vi var i Letohallen, men men sånn er det bare. Ellers blir han bare mer og mer kosete noe vi setter pris på, hihi:-) Noe reservert ovenfor noen fremmede menn, men det kommer seg sikkert. Vi er også ferdig med videregående kurs, noe som i grunn er litt trist, men vi skal fortsette på de frivillige treningene kurset har. Slenger selvfølgelig med noen bilder også. Her med halvsøster Oj-Oj Siter
Vimsan Skrevet 19. Desember 2010 Rapporter Skrevet 19. Desember 2010 Neeeej så söööt han är helt härlig! Siter
Bikkjehuset.no Skrevet 20. Desember 2010 Rapporter Skrevet 20. Desember 2010 For en herlig hund Siter
[email protected] Skrevet 20. Desember 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Desember 2010 Takk skal dere ha! Siter
[email protected] Skrevet 20. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Januar 2011 Hei, nå er leo blitt 10 måneder, gud som tiden flyr Har jeg lov til å ''plage'' dere med litt mer bildespam? Vi prøvde kløv for første gang, som han kommer til å få bruke mye når han er fullvokst Leo med vår hellig birma katt på 5 år. Siter
[email protected] Skrevet 17. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mars 2011 Heisann! I dag er Leo ett år! Gratulerer med dagen, gutten Utrolig å tenke på at vi har hatt han så lenge! (forresten, la merke til at mange av smileyene i tråden er feil, iforhold til det de i grunn var.. Merkelig ) Siter
armagnac Skrevet 17. Mars 2011 Rapporter Skrevet 17. Mars 2011 Gratulerer med dagen Leo Han er bare så vakker Husker jeg jeg så han live, han var virkelig et blikkfang Sleng gjerne ut fler bilder! Siter
[email protected] Skrevet 17. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mars 2011 Takk skal du ha! Flere bilder skal bli! Siter
Guest Michellus Skrevet 17. Mars 2011 Rapporter Skrevet 17. Mars 2011 Å herregud så vakker han er Siter
armagnac Skrevet 17. Mars 2011 Rapporter Skrevet 17. Mars 2011 Herlig Så maskulin og flott, også bare ungdommen, montro hvor vakker han skal bli som voksen herremann Siter
[email protected] Skrevet 21. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mars 2011 Takk skal dere ha Siter
[email protected] Skrevet 25. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mars 2011 Yey, sjekket Leo for patella i dag, og han er fri! 0/0 Nå er det bare å vente ett års tid før vi sjekker HD/AA og øyehår Siter
SandyEyeCandy Skrevet 25. Mars 2011 Rapporter Skrevet 25. Mars 2011 Grattis! Så flott fontene-hale han har! Siter
Guest Michellus Skrevet 25. Mars 2011 Rapporter Skrevet 25. Mars 2011 Grattis Når jeg ser bilder av Leo får jeg litt lyst til å kosemose på han som om han var en teddybjørn Siter
[email protected] Skrevet 25. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 25. April 2011 Grattis! Så flott fontene-hale han har! Tusen takk! Haha, ja! Grattis Når jeg ser bilder av Leo får jeg litt lyst til å kosemose på han som om han var en teddybjørn Takk skal du ha! Er ikke så store forandringer når det gjelder Leo. Fortsatt den samme gutten, bortsett fra at han har begynt å røyte noe veldig! All underull skal bort nå. Han virker plutselig så liten når jeg klapper han Ellers skal vi prøve oss på agility av alle ting! Tregingen min Siter
[email protected] Skrevet 25. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 25. April 2011 Han er så fin! Vakker gutt Takk skal dere ha Siter
Krilo Skrevet 28. April 2011 Rapporter Skrevet 28. April 2011 Flott hund med flott farge og et veldig fint navn Vi tittet på eurasiere når vi skulle velge rase, vi falt veldig for denne rasen også, flotte hunder er de og din er helt nydelig jo Siter
[email protected] Skrevet 28. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 28. April 2011 Han er virkelig en flott gutt! Takk skal du ha Flott hund med flott farge og et veldig fint navn Vi tittet på eurasiere når vi skulle velge rase, vi falt veldig for denne rasen også, flotte hunder er de og din er helt nydelig jo Tusen takk! Finsk lapphund er en nydelig rase det også, vi vurderte den før vi valgt eurasieren Siter
Recommended Posts