Gå til innhold
Hundesonen.no

Tromsø, 29 & 30 mai...

Bazenji maniac

Recommended Posts

• 3 weeks later...

Skal ikke stille, men tusle rundt og "heie" på lørdag. Søndag skal jeg være skriver...

Skal du ha med deg Frøya(?)? Hadde vært gøy å hilse på dere. (Mamma har også CCPP nemlig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer med et gjeng dobermann-troll:) Er påmeldt 4 stk fra A-kullet vårt og ellers skal jeg stille min gamle Dalmatiner Emma i veteran..Hun elsker nemlig å være på utstiling, der er det alltid mye gode godbiter og trivelige folk :)

Nå håper vi på godt vær:)

mvh Marita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utstillingen ved hundehuset i Kroken? Noen som vet nårtid Tibetansk spaniel stiller? Oppdretteren til voffen min ønsker å se han, nå når han har blitt litt større. + Er alltid koselig å rusle rundt på utstillinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utstillingen ved hundehuset i Kroken? Noen som vet nårtid Tibetansk spaniel stiller? Oppdretteren til voffen min ønsker å se han, nå når han har blitt litt større. + Er alltid koselig å rusle rundt på utstillinger :)

Ja utstillinga er nede ved klubbhuset.

Lørdag er det påmeldte 10 tibetanske spaniel, og de skal i ringen kl 13, mens det er 6 stk påmeldte søndag og da stiller de kl 11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleeeder meg sånn at jeg snart blir tussete :blink: Er så koselig med alle hundene, og alt "styret" :hmm:

Er ikke koselig at jeg må opp halv seks i morra-tidlig, men det er fort glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...