Midas Skrevet 3. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2010 Jeg skal stille Dina igjen på terrierspesialen i Mai. Noen fler som skal fra sonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjerstiG Skrevet 3. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2010 Har meldt på ja. så jeg kommer med gammel gråskjegget Amstaff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 5. Mai 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2010 Var det du som stilte i veteran klassen i leto hallen i januar med den eneste amstaffen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 5. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2010 Jeg stiller Aïda på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 5. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2010 Jeg kommer med wheaten terrierne, skal også jobbe på utstillingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjerstiG Skrevet 5. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2010 Var det du som stilte i veteran klassen i leto hallen i januar med den eneste amstaffen? Det stemmer ja. Men det var vel Februar... Var ikke mange Amstaffer i Letohallen.. Så om du så en der så var det meg. :ahappy: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 6. Mai 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2010 Ja, da var det dere. Det var februar ja. Vi satt rett ved siden av dere og stilte i samme ring. Han er jo en flott herremann da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjerstiG Skrevet 9. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2010 Ja, da var det dere. Det var februar ja. Vi satt rett ved siden av dere og stilte i samme ring. Han er jo en flott herremann da! Tusen Takk. :-) Vi sees på Terrierspesialen. Gleder meg masse. 2 hele dager med masse flotte Terriere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaleneOgZico Skrevet 11. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2010 hvor skal dette være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 11. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2010 På jevnaker, rett ved Hadeland glassverk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaleneOgZico Skrevet 12. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2010 aaahh..kanskje jeg skulle ta en tur dit da:) bor ikke langt unna;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100004 Skrevet 19. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2010 Vi kommer med en unghund og en valp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 19. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2010 Godt denne tråden kom her på Hundesonen for litt siden, så jeg fikk med meg dette... Hvis været blir okey tenker jeg å reise opp en dag, ja. Troligvis på lørdagen. Hele 6 skye'r påmeldt på lørdagen, jo. Må jo være nærmest rekord. (Og INGEN på søndagen - lurer på hvilken dommer dè skulle hatt, liksom..). Og så kikke litt på alle de andre morsomme rasene der, såklart. Men avhengig av været - gidder neppe å sitte ute og se på våte bikkjer i regnvær... Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100004 Skrevet 19. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2010 Det er meldt pent vær Men håper det ikke blir så varmt som det har vært idag, da kan det bli en prøvelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar