Gå til innhold
Hundesonen.no

Pelsdottens EFIT 1/5


lucy

Recommended Posts

Jeg er notorisk B-menneske, og stod opp halv tolv i dag. Da hadde allerede sambo vært opp noen timer, gitt fjompen frokost, og vært ute med han.. Men siden det var et par timer siden pelsen hadde vært ute, begynte jeg dagen med å ta han med ut i hagen i det fine, men litt kjølige, vårværet :D

Fjompen er B-hund, og hadde etter tissetur og frokost gått og lagt seg igjen på soverommet med meg. Ser ikke ut som om han er helt våken enda?

DSCN2059-1.jpg

Etter å ha vært ute i hagen med pelsen, gjort litt lett husarbeid, og sjekket mailen, er det på tide med frokost (les: sen lunsj..). Jeg elsker sjømat, og første lørdag etter lønning = rundstykker med krabbe, kaperssalat og røkelaks.. :D

DSCN2060-1.jpg

Det er flere i huset som elsker sjømat..

DSCN2064-1-1.jpg

DSCN2069-1-1.jpg

Deler opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt mer lett husarbeid, legger vi ut på tur i finværet :D

Ca kl 13.30

DSCN2079-1.jpg

En liten time senere..

DSCN2082-1.jpg

Viktig å holde seg hydrert på tur :D

DSCN2081-1.jpg

Hjemme igjen ganske nøyaktig kl 15.30, og pelsen er fornøyd!

DSCN2091-1.jpg

En lett lunsj:

DSCN2087-1.jpg

Så er det et par timer der jeg ikke tok så mye bilder; først var jeg inne på nettet en tur, deretter dusjet jeg og gjorde meg klar til å gå ut for å spise middag.. Men dette er hva pelsdottene bedrev store deler av sin dyrebare tid med mens jeg dusjet og sminket meg:

Im in ur bathroom stealin ur towels..

DSCN2093-1.jpg

Funderer over livets merkverdigheter..

DSCN2102-1.jpg

No wait, whaat..?

DSCN2111-1.jpg

Deler opp mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca kl halv syv drar vi avgårde for å spise middag, må vekke pelsen for å få gitt han middagen sin først.. (jaddajadda, vi har kjempepene, nyvaskete gulv du.. :D ingen kloremerker på de i hvert fall, det skulle tatt seg ut! :D )

DSCN2116-1.jpg

Middagen bestod av persisk vegetarmat, jummytummy!

DSCN2117.jpg

Dessert: nøttefylte dadler i søt kryddersaus m/ krem, og en liten kaffe ved siden av :D

DSCN2120.jpg

På vei hjem fra middag i ni- tiden

DSCN2122-1.jpg

Så skjedde det egentlig ikke allverdens på et par timer, var mett og trøtt ved pc'en/tv'en, samt var ute en bitteliten tissetur med pelsen.

Ca halv elleve er det på tide med en ørliten nattmatbete.. Pelsen er alltid klar for litt kjeks, vin og ost!

DSCN2124-1.jpg

Kvelden rundes av med et par gamle episoder av "Bones" fra tv-opptakeren..

DSCN2128-1.jpg

Og halv ett sier fjompen god natt!

DSCN2130-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...