Gå til innhold
Hundesonen.no

Lille "X"

DronningSonja

Recommended Posts

I går var vi å hentet valpen vår, det ble en lang kjøretur med masse inntrykk så når vi kom hjem var X helt kake og sov som en liten stein.

Men kl 0500 i morges var hun ferdig ladet og klar for lek og kos... Litt uvant for meg som er totalt B-menneske og egentlig kan sove til langt ut på formiddagen... Men er jo ikke feil å bli vekket av den søtestte lille bamsen som bare ville ha litt oppmerksomhet :lol:

Egentlig skulle hun hete Dronning Sonja, men ting kan jo fort forrandre seg, og etter å ha fått henne i hus med skikkelig fjøslukt med på kjøpet så ble man litt usikker.. :)

Så for nå bare kaller jeg henne X, til vi har funnet ut hva hun kan hete... :lol:

Slenger med et par bilder av lille X... :)

P1011861.jpg

P1011866.jpg

Hvis noen har et bra navneforslag eller to er det bare å skrike ut.. hihi :lol:

Akkuratt nå ligger hun forresten i armkroken på fanget og sover, og jeg prøver å skrive så forsiktig som jeg kan på laptopen, som jeg balanserer på armlenet og ett kne, for å ikke vekke henne :lol: hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Australsk kelpie.. :D

søt er hun iallefall, og full fart i.. Løper og herjer med en cola-flaske.. Ingen av de andre lekene som har falt i smak tydligvis.. hehe, jaja, det enkle er ofte det beste :D

Edit:

Har tenkt litt mer på navn til den lille, og selv om jeg personlig synes "X" faktisk er et litt tøft navn så var ikke den andre halvdelen så enig i det.. hehe... Så da må man jo forsette å fundere litt på dette her.

(Dronning) Sonja er jo forsatt ett alternativ, men har tenkt litt på Mehira også som betyr fart; full av energi, og det kan jo være passende for en liten BC valp.. for energi, det har hun.. masse av.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...