Gå til innhold
Hundesonen.no

Sammiser på Øya


Pim

Recommended Posts

SnowDancer sin Nala (som forøvrig er en utrolig sjarmerende og ikke minst pen samojeddame :blink: ) og N møtes en gang i blant for lek og sosialisering. Nala har virkelig litt av en jobb med N, for han syns hun er så fantastisk og vil leke og herje maaaaasse! Masse kudos til frk. Nala, altså, som er veldig flink til å sette N på plass når han blir for ivrig :jump: Nå i det siste har N også funnet ut at det finnes forskjell på tisper og hannhunder, selv om han ikke har helt bestemt seg for hvilket lag han vil spille på enda, og dermed blir han enda litt mer innpåsliten... Tilbake til saken, her noen bilder fra helga:

Pelsen sniker seg usett (tror han) innpå drømmedama:

4562331365_19747f0885.jpg

Snart framme...

4562330969_5fa17e3b86.jpg

I mål, hurra!:)

4562960550_efd1d643a1.jpg

Uæææh, tatt på fersken! :lol:

4562330719_c1a1e0bd7b.jpg

Snart like store (N er allerede 52-53 cm høy :D ):

4562960934_2bf3259a13.jpg

Veldig vanskelig å ta bilde av begge hundene samtidig, særlig siden N gjerne vil drepe kameraet... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Jeg er jo partisk i saken, men de eeeerså pene! :lol: Nala er jo virkelig en skjønnhet, men jeg syns da bisken min er en fin liten fluffybjørn også :lol: Helt utrolig å se Nala bevege seg...man kunne tro hun var en strikk og ikke en stor, sterk hund; hun er så sykt spretten og smidig. Når hun beveger seg ser hun ut som om hun veier like mye som en fjær, og har like stor kroppskontroll og smidighet som en turner i OL :lol: Og så kommer N løpende og kræsjer inni henne :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...