Gå til innhold
Hundesonen.no

En klem til flinke hundeeiere - tråd


charlotte

Recommended Posts

Me ska ha det kjempe løye!! hihi :)

Du kan jo til og med de innfødtes språk jo! :D

Man lærer da en og annen ting av å ha disse besteforeldree :D

Og dessuten har jeg vært på "lær deg Stavanger'sk uoffisielt-kurs hos Elisabeth Topnes, på NKKU-leiren!

Jeg DIGGER dialekta! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Man lærer da en og annen ting av å ha disse besteforeldree :(

Og dessuten har jeg vært på "lær deg Stavanger'sk uoffisielt-kurs hos Elisabeth Topnes, på NKKU-leiren!

Jeg DIGGER dialekta! :D

Elisabeth er visst veldig flink til å snakke bergensk også! :D "Eg E fra Bæææærgen!" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gi klem til:

Julie&Romeo: Syns du jobber veldig bra med Romeo, og at du viser engasjement ovenfor hundeverdenen. Er imponert over at du har kommet så langt med en hund, som er i alderen til Romeo.

:oops: :D

Tusen takk! Sender en klem tilbake fordi du er kjempe flink med Chessea :) Hu kommer til å bli ei stjerne! ;)

En klem til:

Vicky/Astrid: Fordi du har en utrolig nydelig hund som liker å jobbe og leke. Vicky er skikkelig nydelig :D Og dere har kommet veldig langt. Keep up the good work!

Benedicte: Fordi Cita må være på topp 2 hyggeligste labradoren jeg noen gang har møtt. Hu er også den hunden som elsker mes å trene alt. Noe som tyder på en god oppdragelse :D Og nå som jeg har blitt kjent med deg live, må jeg si at du ikke akkurat er dyr og ha i hus :wink::D Kjempe hyggelig med masse kunskaper om hund!

Wesminster/Ingvild: Tinka er da den andre labradoren i topp 2 labradorer jeg har møtt :( Herlig hund med herlig eier :wink: Du er ei blid og koslig jente som kan mye om hund. Du har fått til masse med "villdyret" ditt, og dere vil komme så langt dere vil :(

IW/Julie: Du har en stoOoOoOr hund! Mye større enn det jeg er vant til i hvertfall... Skvatt litt når jeg plutselig fikk et digert hundehode ved siden av meg ;) Du er kjempe flink med Mona og du gir ikke opp og står for det du sier!

Line: Fordi du har en kjempe god smak når det gjelder valg hunderaser :wink: Du har en kjempe søt hund, og du er ikke redd for å spørre om hjelp.

Heidi og Espen: Fordi dere har en kjempe fin hund, og er noen veldig flinke administratore! Hatten av for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benedicte: Fordi Cita må være på topp 2 hyggeligste labradoren jeg noen gang har møtt. Hu er også den hunden som elsker mes å trene alt. Noe som tyder på en god oppdragelse Og nå som jeg har blitt kjent med deg live, må jeg si at du ikke akkurat er dyr og ha i hus Kjempe hyggelig med masse kunskaper om hund!

Jeg som alltid er sulten? :) hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silje: Du er bare hærlig rett og slett. Utrolig flink med hundene og sitter inne med mye kunnskap :D

Stinemor: Kjempekoslig jente som er utrolig hyggelig å prate med. Også snakker vi samme dialekt da. ;)

Galning: Du er bare sprø du. :) (du vet jeg mener det godt. :wink::D )

Lili: Kjempeflink og flott jente. Du er utrolig flink med Lili, dere har super kontakt og det vises godt at der er det respekt begge veier.

Astrid: Du er utrolig flink med Vicky, virker som en hærlig hund. Håper jeg får treffe deg en gang. ;)

Cavalier&Collie: kjempegrei gutt som er veldig flink også har han verdens hærligste hunderase da. :D

Basse: Du er den fødte hundeeier, du skal se drømmen din snart blir oppfyllt. :D

Monika: Du har en flott hund og du er veldig flink med han. Kjempekoslig jente. :(

Ricco: Virkelig en flott person som stiller opp for folk, hjelpsom og utrolig flink med hunder. Sitter inne med MASSE kunnskap og nøler ikke med å gi et tips eller ti. Kjempekoslig å prate med. :(

Benedicte: Du er utrolig flink med Cita hun er virkelig en god hund og det er bare fordi at du er en så god trener for henne også er du en utrolig dyktig handler. ;)

wesminster: du er kjempeflink med Tinka, hun er nydelig, en av de penere Labradorene. :P

Sikkert mange jeg har glemt nå, men får heller komme etterhvert. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh ja :D Så klart vi må møtes en gang :( Har jo sommerhus i Egersund, så jeg er der også i løpet av sommeren!!

"Me ska ha de' såå løye" :)

Man blir påvirket av disse besteforeldrene fra Stavanger altså..

Vi har hytte i Egersund :D

Hvor i Egersund er det dere har sommerhus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gi klem til:

Wheatenterrier: Utrolig flott hund, ikke minst. Du virker veldig sympatisk, og du interesserer deg alltid for å lære! God egenskap!

Takktakk :)

Maria: Du er flink til å komme med råd til andre her inne, og har virkelig satt deg inn i hunderasen du har, som er utrolig herlig :D

Dessuten beundrer jeg at du har ventet så lenge på lille Chessea, håper jeg kan få hilst på det lille nurket en gang, og lykke til videre i treningen av henne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også en klem til

Charlotte: Fordi du er kjempeflink med Lisa og jeg er overbevist om at hun har det så bra som noen hund kan ha det, og jeg er sikker på at Rex Pedro kommer til å få de like fint. Lykke til med valp snart :)

Ricco: Fordi du alltid er vennlig, hjelpsom og saklig i dine innlegg og fordi du har noen utrolig vakre hunder! :wink:

LouDan: Fordi du er kjmepeflink til å trene Romeo og kommer med mange morsomme kommentarer, er sikker på at Romeo har det supert hos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hytte i Egersund :D

Hvor i Egersund er det dere har sommerhus?

Huset ligger i Gamle Hestnesvei. Litt på overkanten av byen, på den siden som peker mot Stapnes og der.. Om du vet hor jeg mener. Motsatt side av byen med tanke på sykehuset :P

Hvor har dere huset deres da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gi en klem til:

Kine Helen: Fordi at du er rå og en utrolig koselig jente å være med! Så har du to sprø chi gutter som ruler!

Wheatenterrier: Fordi at du har en nydelig hund og har egne meninger

Maria: Fordi at jeg har snakket en del med deg på msn og du virker kjempekoselig! Og hunden din er kuuuuuul!!!

Silje!: Fordi at du er en typisk gledes spreder! Og har så utrolig mange kule kommentarer at jeg holder på å dette av stolen mange ganger!

Scarlet: Fordi at du virker som du vet hva du driver men og har saklige innlegg og ikke minst virker veldig koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gi en klem til:

Kine Helen: Fordi at du er rå og en utrolig koselig jente å være med! Så har du to sprø chi gutter som ruler!

Wheatenterrier: Fordi at du har en nydelig hund og har egne meninger

Maria: Fordi at jeg har snakket en del med deg på msn og du virker kjempekoselig! Og hunden din er kuuuuuul!!!

Silje!: Fordi at du er en typisk gledes spreder! Og har så utrolig mange kule kommentarer at jeg holder på å dette av stolen mange ganger!

Scarlet: Fordi at du virker som du vet hva du driver men og har saklige innlegg og ikke minst virker veldig koselig!

Tusen takk :lol: , en stooooooooor klem tilbake til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huset ligger i Gamle Hestnesvei. Litt på overkanten av byen, på den siden som peker mot Stapnes og der.. Om du vet hor jeg mener. Motsatt side av byen med tanke på sykehuset :P

Hvor har dere huset deres da? :)

Er ikke helt sikker hvor det er.

Vi har hytte i hellvik. 10 min med egen båt til Egersund og 10 min med bil.

Vi må ta oss en tur i sommer da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også en klem til

Charlotte: Fordi du er kjempeflink med Lisa og jeg er overbevist om at hun har det så bra som noen hund kan ha det, og jeg er sikker på at Rex Pedro kommer til å få de like fint. Lykke til med valp snart :lol:  

Ricco: Fordi du alltid er vennlig, hjelpsom og saklig i dine innlegg og fordi du har noen utrolig vakre hunder!  :wink:  

LouDan: Fordi du er kjemepeflink til å trene Romeo og kommer med mange morsomme kommentarer, er sikker på at Romeo har det supert hos deg!

Takk! :)

En klem tilbake fordi du kommer med skalige og gode innlegg. Du jobber bra med Tjorven, og jeg synes at hu er en kjempe kul hund! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg klarte å glemme Jeanette :oops:  :D  :P En stoooor klem til deg Jeanette! :) Du er utrolig morsom og kjempekoselig å snakke med! :D Også har vi begge sånn teit humor som å kaste ut alle svarte hunder fra utstilling :lol:

Åh ja en klem til deg også benedicte! Du har utrolig godt humør HELE tiden! En kjempeskjønn og veloppdragen hund og syyyykt kul humor!! 8)

(Ps. På Bønes så skulle lillebroren min bort til Pito og da måtte han tråkke OVER cita for å komme seg dit. pappa ble helt skjokket av at cita bare lå der uten å leé et øye når Arian steig over henne :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh ja en klem til deg også benedicte! Du har utrolig godt humør HELE tiden! En kjempeskjønn og veloppdragen hund og syyyykt kul humor!! 8)

(Ps. På Bønes så skulle lillebroren min bort til Pito og da måtte han tråkke OVER cita for å komme seg dit. pappa ble helt skjokket av at cita bare lå der uten å leé et øye når Arian steig over henne :P )

haha, kanskje hun var for utslitt til å løfte på hodet? :P haha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...