Gå til innhold
Hundesonen.no

Norsk Briard Klubbs offisielle LP-stevne

Siri

Recommended Posts

Norsk Briard Klubb

arrangerer offisielt lydighetsstevne alle klasser på Homannsberget Camping i Svelvik

lørdag 22. mai 2010.

Dommer: Anne-Marit Traaholt.

Mer informasjon og elektronisk påmelding finnes her.

ANNONSE

Hjertelig velkommen!

Med vennlig hilsen

Norsk Briard Klubb

Siri Guldseth

- formann -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ann å spørre ca hvor lang kjøretur det er fra Oslo? :P

Edit: Skjønte ikke før nå at det var veldig nærme Drammen.

Jepp. Det er rett utenfor Drammen (eller rett og rett - jeg vet faktisk ikke hvor langt unna det er egentlig :whistle:). Dette bruker å være et lite og intimt stevne der vi forsøker å legge tilrette sånn at det er minst mulig forstyrrelser og en koselig stemning :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Det er rett utenfor Drammen (eller rett og rett - jeg vet faktisk ikke hvor langt unna det er egentlig :P). Dette bruker å være et lite og intimt stevne der vi forsøker å legge tilrette sånn at det er minst mulig forstyrrelser og en koselig stemning :whistle:.

Så flott, jeg vil melde på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt privarsjåfør den dagen siden jeg slutter på jobb 0800. Tror ikke jeg orker gå av nattevakt, kjøre selv, starte, kjøre hjem også rett på nattevakt kl.20 igjen :)

Jeg som egentlig hadde store planer om å starte her :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt privarsjåfør den dagen siden jeg slutter på jobb 0800. Tror ikke jeg orker gå av nattevakt, kjøre selv, starte, kjøre hjem også rett på nattevakt kl.20 igjen :P

Jeg som egentlig hadde store planer om å starte her :whistle:

Joooooda, det fikser du glatt vøtt *ler*. Kan få sove litt i teltet mitt etter konkurransen, så kjører du bare rett på jobb igjen vettu *flir*. Litt kaffe og cola så holder du godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joooooda, det fikser du glatt vøtt *ler*. Kan få sove litt i teltet mitt etter konkurransen, så kjører du bare rett på jobb igjen vettu *flir*. Litt kaffe og cola så holder du godt :whistle:

Er ikke noe problem å holde meg våken, men du vil ikke ha meg på veien. jeg kjører med 1-2 i promille etter nattevakt *ler*

(får vel se etter en sjåfør)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, fikk skikkelig lyst til å gå her. Men jeg er vel i Hemsedal da, uten å en gang kunne stille hund.. bLæ.

Det skulle du gjort vettu :whistle:. Trenger da vel ikke å være sammen med disse belgerfolkene i Hemsedal vel ? *ler*.

Er ikke noe problem å holde meg våken, men du vil ikke ha meg på veien. jeg kjører med 1-2 i promille etter nattevakt *ler*

(får vel se etter en sjåfør)

Jamen du kjører sikkert som en helt med 2 i promille, du *ler og funderer på hvem man skal skremme ut som sjåfør*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo veldig koselig ut! Melder kanskje på om vi ikke får opprykket innen fristen. Slettes ikke umulig at vi melder på med andre ord ;)

Er det da jeg burde håpe på at du IKKE får opprykket ? *ler*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det da jeg burde håpe på at du IKKE får opprykket ? *ler*.

Tja... Nei? ;) Jeg VIL ha opprykket før det, men alternativet er jo at vi starter hos dere for å samle poeng til Årets Lydighetsspaniel da *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Nei? ;) Jeg VIL ha opprykket før det, men alternativet er jo at vi starter hos dere for å samle poeng til Årets Lydighetsspaniel da *flir*

Jamen det er klart! Du må jo bare samle de poengene, så da er den grei: start hos oss den 22. mai *ler*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på saken selv, faktisk! Det er jo ikke noe annet den helga såvidt jeg kan se, og det er ikke langt engang. Må snart skjerpe denne stevnelysten, ellers står vi i fare for å bli rutinerte eller noe ;)

Nei kjære vene - man kan jo ikke ha noe av at man blir rutinert liksom *ler*.

Klart du må melde på og komme når det er så nært ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Glemte å melde på + at jeg egentlig må lese til eksamen...! *gleder seg til FERIE*

Glemte det jeg også, og det var jo like greit med tispe som akkurat har fått løpetid. Hadde ikke vært startklar til da kan man vel si..

Eksamen må prioriteres her også :lol:

Er det da jeg skal si at vi tar gjerne i mot påmeldinger ennå ei stund ??? *ler*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det da jeg skal si at vi tar gjerne i mot påmeldinger ennå ei stund ??? *ler*.

Hvis du klarer å mane vekk løpetiden i en fei så er du jammen god :lol: Hun pleier å gå mye lenger før hun får løpetid etter valper, så den kom litt brått på, gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...