Gå til innhold
Hundesonen.no

NORDV og NORDJV

Nirm

Recommended Posts

Fra hvilket år ble NORDJV innført? Regner med at både tispe og hannhund får den tittelen? Og hva må til for å få den? Bare 1.JK 1.JKK, eller må den ha HP eller CK eller noe?

Og fra hvilket år ble BIM også NORDV?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge holder det med HP for å få juniortittelen, i Danmark og Finland har de ikke HP og hunden må ha CK for å få tittelen. Sverige vet jeg ikke.

I 2002 ble nordisk vinner arrangert i Norge, og det var første gang Norge delte ut juniortitler (bortsett fra at de ved en feil ble gitt til unghundene i stedet...).

I 1998 ble nordisk vinner arrangert i Norge, og da fikk BIM også tittelen.

I 1994 ble nordisk vinner arrangert i Norge, og da fikk BIM ikke tittelen.

Sånn, da har jeg dedusert meg fram til norsk praksis, fordi jeg er nerd skal jeg fortsette på Hunddata nå :icon_redface:

Edit:

BIM berner på nordisk vinner i 1995 fikk også tittelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge holder det med HP for å få juniortittelen, i Danmark og Finland har de ikke HP og hunden må ha CK for å få tittelen. Sverige vet jeg ikke.

I 2002 ble nordisk vinner arrangert i Norge, og det var første gang Norge delte ut juniortitler (bortsett fra at de ved en feil ble gitt til unghundene i stedet...).

Sånn, da har jeg dedusert meg fram til norsk praksis, fordi jeg er nerd skal jeg fortsette på Hunddata nå :icon_redface:

Edit:

Takk, da fikk jeg svar på det. Alltid lurte på hvorfor det bare var det ene året liksom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit:

Takker. :P Godt med utstillingsnerder! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...