Gå til innhold
Hundesonen.no

Student i Kristiansand

tuppetroll

Recommended Posts

Jeg vurderer å bli student igjen fra høsten av, og er i såfall interessert i å studere i Kristiansand.

Som hundeeier er det ikke alltid like lett å finne et sted å bo, som samtidig er rimelig og med god beliggenhet, når man er bare en person. I den sammenheng lurer jeg på om det er noen her som skal studere i Kristiansand fra høsten av og kunne vært interessert i å leie sammen? Er man to eller tre er det jo mulig å leie et lite hus/anneks og slippe å bo på en 20 kvadrat hybel.

Ta kontakt på pm i såfall :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flytter fra Kristiandsand til sommeren etter ett år her (lei flåtten allerede:P) og jeg endte med å finne bolig rett over grensen mot vennesla. Lykke til! vi har strålende sol og sørlandsidyll her for tiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal studere i kristiansand til høsten, og vil ha med meg hund :icon_redface: tar med glede i mot bo tips!

Men du vil bo alene og ikke evt leie sammen med noen?

Jeg har leid sted i Kristiansand før, da med to hunder, var ikke så vanskelig å finne noe da, så satser på at det går bra nå og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du vil bo alene og ikke evt leie sammen med noen?

Jeg har leid sted i Kristiansand før, da med to hunder, var ikke så vanskelig å finne noe da, så satser på at det går bra nå og :whistle:

Jeg er villig til å gjøre omtrent hva som helst for å finne meg leilighet hvor jeg kan ha dyr, og hvis det innebærer at jeg må bo sammen med noen, gjør jeg gjerne det :blink: Det er bare det at jeg allerede har planer om å bo med en venninne, så da må det evt. vare i orden for alle. Men jeg er absolutt åpen for å bo med noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...