Gå til innhold
Hundesonen.no

Kløv til liten hund


Recommended Posts

Jeg har lyst på kløv til Diego, men syns det er vanskelig å finne noen til liten hund. Jeg kjøpte en i høst, men det var en billig en hvor festene åpnet seg på den første turen så den leverte jeg tilbake. Jeg har tittet på Ruffwear kløv, men den finner jeg ikke i mindre enn S.

Er det noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruffwear har mindre. Tror Odin har XS, han er vel omtrent samme str. som en jack i kroppen. Er veldig fornøyd med den.

Har du den som heter Approach Pack eller Palisades Pack? Jeg så på canis nå at den som heter approach pack går ned til xxs, men ser ikke ut som om noen fysiske butikker selger den. Hadde vært greit å prøvd den først. Palisades pack så jeg på hos xxl, men den minste str er S. Jeg tror den vil passe rundt livet, men den blir for langt ned på magen slik at den vil bli veldig nærme bakken (litt dårlig forklart).

En dsg er vel litt lengre i bena i forhold til en jack?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde ruffwear på Tassen en eller annen gang på TAM i dikeveien (fr.stad) og der trooor jeg at de hadde xs. Husker ikke hva som passet til Tassen, men de er vel ikke så langt fra hverandre i str?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på kløv til Diego, men syns det er vanskelig å finne noen til liten hund. Jeg kjøpte en i høst, men det var en billig en hvor festene åpnet seg på den første turen så den leverte jeg tilbake. Jeg har tittet på Ruffwear kløv, men den finner jeg ikke i mindre enn S.

Er det noen som har noen tips?

Har en ubrukt(bare prøvd på engang) Ruffwear kløv (gammel type) i blå str XS tilsalgs. 350,- pluss frakt.

Åja, XS er den riktige str til en JRT :rolleyes2:

3964372804_5d82057896_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde ruffwear på Tassen en eller annen gang på TAM i dikeveien (fr.stad) og der trooor jeg at de hadde xs. Husker ikke hva som passet til Tassen, men de er vel ikke så langt fra hverandre i str?

Er det lenge siden du så den der? Jeg var der i går, men så ikke at de hadde det (men nå så jeg ikke etter det heller)

Jeg har Rev kløven fra seleverkstedet til min yngste sheltie.

Er en fin, liten lettkløv. Godt fornøyd med den.

I tillegg har vel seleverkstedet et par til typer som er litt mer "avanserte" som kan fås i små størrelser tror jeg.

Den også så fin ut. Skal sjekket ut :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en ubrukt(bare prøvd på engang) Ruffwear kløv (gammel type) i blå str XS tilsalgs. 350,- pluss frakt.

3964372804_5d82057896_o.jpg

Den er jeg interessert i. Tror du den vil passe til en jack? Han er ca 28 cm høy. Rundt livet tror jeg ikke er noe problem, bare den ikke blir for langt ned mot bakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den passer JRT. Pluss den har jo 5-punktsjustering så du kan justere stort og lite så langt det går :rolleyes2: XXS blir til chihuaha str og S blir til ja, bittelille bc tispa jeg har nå :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den passer JRT. Pluss den har jo 5-punktsjustering så du kan justere stort og lite så langt det går :rolleyes2: XXS blir til chihuaha str og S blir til ja, bittelille bc tispa jeg har nå :rolleyes2:

Da er jeg interessert i den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lenge siden du så den der? Jeg var der i går, men så ikke at de hadde det (men nå så jeg ikke etter det heller)

Hm.. ja kanskje 5-6 mnd siden.

Tenkte jeg skulle kjøpe det selv se, så må få tak i det jeg også :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...