Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken hunderase hadde du vært?


Papillon

Recommended Posts

Sitter her og tenkte litt på hvilken hunderase jeg hadde vært om jeg hadde vært en hund!

Jeg er veldig glad i gå tur i skog og mark, så tror nok jeg hadde vært en værtfal litt aktiv rase. Kreativ og nysgjerrig, tenker overhode ikke logisk-matematisk :angry: Så kanskje border collien utgår litt der? Ofte omtalt som blond :angry: Er ganske skvetten og var for ting, hopper til om noen skremmer meg for tull :icon_confused: Jeg har fått høre at jeg enten er en spaniel eller en collie faktisk, men tror spanielen utgår siden jeg ikke er så veldig "hoppetihopp, bestevenner?! :angry: " med en gang jeg møter en ny person, hehe. Litt mere reservert. Så jeg tror jeg er en collie!

Har du noen gang tenkt på hvilken rase du var hvis du var en hund? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva jeg hadde vært slags hunderase med "min hjerne i dag" - men jeg vet hvilken jeg ville vært om jeg fikk velge! Jeg ville vært en som er glad hele dagen, synes alt er råååååkult, elsker livet, kjenner ikke smerte / bryr seg ikke om smerte og renner på fjellet i snykov som steikende sol uten problemer - en Labrador! :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garantert en blanding..

Samojed og Berner.. (Mulig med innslag av Belgier langt langt bak?(på riktig er jeg halvt Belgier).. hadde du spurt meg for 10-20 år siden hadde jeg vært en groenendael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah! Vel, veit ikke helt hvilken rase jeg ville vært... Men jeg er veldig glad i å gå lange turer i skogen, er til tider veldig aktiv og kan bli rastløs hvis ikke noe skjer. Men jeg kan også være ganske lat og tåler en dag på sofaen! ;) Men da må det skje noe neste dag altså... Jeg er ganske "hopp og sprett og tjo og hei", er med i revylag så jeg liker å tro at jeg klarer å få folk tl å le :angry: Jeg er også veldig sosial og snill mot de fleste, men har et skikkelig temerament som blir synlig når jeg blir behandlet på en dårlig måte!

Veit ikke helt jeg... Aussie eller belger kanskje?!

EDIT: Nei forresten, kan ikke være en av de rasene for jeg er ikke så innmari lettlært... :icon_confused: Men jeg er lærevillig da.. :angry: Noen forslag til hvilken rase jeg kan være? Hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, sikkert kaukasisk ovtcharka jeg også, stor, rolig, hårete og knyttet til flokk og hjem :angry: Kommer kanskje litt an på dagsformen, så noen ganger kunne nok sankten passet bra også :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt litt på meg selv som en border collie, fordi jeg ikke greier å sitte i ro lenge. Da begynner jeg å kjede meg virkelig. Hadde jeg ikke vært den sjenerte typen ville jeg sikkert begynt å spise på bøkene mine på slutten av skoledagen. :icon_confused:

Jeg er også sånn skvetten, hater når folk skremmer meg for tull, da hopper jeg til. ;) Og så trekker jeg meg unna bråk, liker å holde på med ett eller annet og har lett for å fokusere kun på èn ting. Foreldrene mine kan sikkert diskutere julegavene mine mens jeg leser en bok. :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg hadde vært en litt overvektig storpuddel.... (og bortsett fra det med overvektig så mener jeg det posetivt, har hatt storpuddel i mange år før jeg fikk Flipp, og elsker rasen, smarte, sosiale, men dog litt reserverte...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror egentlig jeg hadde vært litt som bikkja mi. En slapp og lat setter...

Virrete og surrete når litt for mye skjer på en gang eller ting er lite spennende, veldig fokusert når jeg først er gira på noe og ser ikke grunnen til unødvendig fysisk arbeid. Kan være både rolig og gal, digger naturen og synes rype smaker godt :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm hmmm..

Jeg elsker sport, har temperament, liker ä bli "pushet", liker ä ha et liv hvor det HELE tiden skjer noe (innemellom en dag avslapning, men heller sjeldent..) er äpen mot nye mennesker, men ikke ekstrem..

Jeg häper og tror at jeg ville passet inn i en Dobermann's kropp, hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm hmmm..

Jeg elsker sport, har temperament, liker ä bli "pushet", liker ä ha et liv hvor det HELE tiden skjer noe (innemellom en dag avslapning, men heller sjeldent..) er äpen mot nye mennesker, men ikke ekstrem..

Jeg häper og tror at jeg ville passet inn i en Dobermann's kropp, hihi..

Tror jeg og Isabel :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innbiller meg at jeg ville ha vært en jaktretriever av noe slag. Aktiv, samtidig som jeg gjerne kan ta noen timer på sofaen, sosial og full av allergier :D Så det kan stemme ganske bra, sånn bortsett fra at jeg ikke har et veldig stort forhold til mat :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...