Gå til innhold
Hundesonen.no

Påsketreff Østfold


sham

Recommended Posts

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Ehm... jag är tyvärr inte speciellt kännt i området och har inte bil :whistle: finns det någonstans där det är lite folk och kanske ett ställe man kan släppa hundarna även fast det är koppeltvång? Inhägnat ställe eller ja...något liknande? Är ju ett fint öppet ställe på Isengran heter det tror jag...

Der er ikke jeg så kjent, så det vet jeg ikke :wub: men der går det ann å slippe hundene ? :)

Og ja Victoria du kan sitte på med meg vettu :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal vi fortsatt si Råde da eller? :rolleyes2:

Ser ut som kanskje det ikke blir så bra vær, men dere blir med for det eller? Vi kan heller ha noe boller og kakao eller noe? hehe :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir gärna med nästa gång istället :rolleyes2: men önskar er en trevlig träff och hoppas att det blir finare väder imorgon än det vi har idag :rolleyes2:

OK, tusen takk :P Men vi kan godt evt ta der du foreslo altså, hvis det de kan være løse der ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isegran som jag nämnde tidigare är faktiskt väldigt fint, är maritimt område med båtar och festning. strand, stora öppna platser med gräsunderlag vilket är upperligt för då kan man säkert släppa hundarna där, för då är det mycket lättare att hålla koll på hundarna. Och jag tror inte att rådjur tycker om att vara på så öppna platser och hoppas att inga jägare står och skjuter hejvillt mitt på offentliga platser haha. Väldigt fint att gå tur runt där också för den som vill. Brukar inte vara så mycket folk där, bara i båt eller om det är folk som är på klasstur. Plus att det inte ligger nära trafik vilket är stort plus. Då i alla fall min hund inte är det minsta rädd för bilar.

Hade jätte gärna varit med men jag startade idag med att ge Leo ormkur, vet ju inte om han har orm men om han har det så är det väl smittsamt tänkte jag på? Han ska få det i tre dagar så. Men kanske vi kan ta en ny tur i påsken som jag och Leo kan vara med på då? Jag har fri hela påsken och har inga planer alls.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal vi fortsatt si Råde da eller? :rolleyes2:

Ser ut som kanskje det ikke blir så bra vær, men dere blir med for det eller? Vi kan heller ha noe boller og kakao eller noe? hehe :P

Blir med så lenge det er på formidagen :P På ettermiddagen/kvelden har vist søstersen en overraskelse til meg :) :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isegran som jag nämnde tidigare är faktiskt väldigt fint, är maritimt område med båtar och festning. strand, stora öppna platser med gräsunderlag vilket är upperligt för då kan man säkert släppa hundarna där, för då är det mycket lättare att hålla koll på hundarna. Och jag tror inte att rådjur tycker om att vara på så öppna platser och hoppas att inga jägare står och skjuter hejvillt mitt på offentliga platser haha. Väldigt fint att gå tur runt där också för den som vill. Brukar inte vara så mycket folk där, bara i båt eller om det är folk som är på klasstur. Plus att det inte ligger nära trafik vilket är stort plus. Då i alla fall min hund inte är det minsta rädd för bilar.

Hade jätte gärna varit med men jag startade idag med att ge Leo ormkur, vet ju inte om han har orm men om han har det så är det väl smittsamt tänkte jag på? Han ska få det i tre dagar så. Men kanske vi kan ta en ny tur i påsken som jag och Leo kan vara med på då? Jag har fri hela påsken och har inga planer alls.

Ja ok, det hørtes jo bra ut da :rolleyes2: Vi får prøve det en annen gang da vettu :P

Blir med så lenge det er på formidagen :P På ettermiddagen/kvelden har vist søstersen en overraskelse til meg :) :rolleyes2:

Oooooo spennende! :P Skal forresten søster`n din være med?

Edit: Ja vi sier kl 12 som vi ble enige om :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ok, det hørtes jo bra ut da :rolleyes2: Vi får prøve det en annen gang da vettu :P

Oooooo spennende! :P Skal forresten søster`n din være med?

Edit: Ja vi sier kl 12 som vi ble enige om :)

ja det er spennende :rolleyes2: skal høre med Tonje :P

men hvor skal vi hen?? har vi kommet fram til no sted??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg sikkert skikkelig kjip, men hvis det regner sånn som i dag så gidder jeg ikke :rolleyes2:

LivetmedLeo: Hvor i Sarpsborg bor du? Vi kan sikkert gå tur sammen en dag :rolleyes2: Hva mener du med at han er litt dårlig språket, skjønner han ikke hvis andre sier i fra når nok er nok eller er han bare litt klønete i språket sitt? (kan tas på pm hvis du ikke vil svare her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er spennende :rolleyes2: skal høre med Tonje :P

men hvor skal vi hen?? har vi kommet fram til no sted??

Ja siden hun andre ikke kunne, så tar vi i Råde. Bak den åpengård greia. Jeg skal møte kollegaen min på esso kl 11.45. Dere kan godt møte meg der dere også? :) Tenker det blir dårlig med grilling da pga været, så tenkte jeg skulle ha med kakao og boller eller noe :P

Herregud siriogdiego så kjiiipe dere er :P :rolleyes2: Neida :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja siden hun andre ikke kunne, så tar vi i Råde. Bak den åpengård greia. Jeg skal møte kollegaen min på esso kl 11.45. Dere kan godt møte meg der dere også? :rolleyes2: Tenker det blir dårlig med grilling da pga været, så tenkte jeg skulle ha med kakao og boller eller noe :)

Herregud siriogdiego så kjiiipe dere er :P :rolleyes2: Neida :P

jeg og Kita kommer en tur, Tonje og dem blir hjemme de også (pga været de også :P ) Ta med no varmt drikke jeg også :P Så ses vi på esso kvart på 12 :P hvor mange blir vi??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og Kita kommer en tur, Tonje og dem blir hjemme de også (pga været de også :P ) Ta med no varmt drikke jeg også :rolleyes2: Så ses vi på esso kvart på 12 :rolleyes2: hvor mange blir vi??

haha Hva skjer med folk a? hehe :P Vi er hardbarket vi, pluss at det ikke er meldt mye regn i morra :) hehe

Ja si det. Blir iallefall oss da, også en kollega av meg med sin spanske vannhund. Kanskje Victoria, hun sa iallefall at hun skulle sitte på med meg :P Må bare få tak i henne først:) Og ja.. det var vel egentlig alle? Kanskje høre med hun med Sita også (blandingen med fuglehunder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha Hva skjer med folk a? hehe :P Vi er hardbarket vi, pluss at det ikke er meldt mye regn i morra :P hehe

Ja si det. Blir iallefall oss da, også en kollega av meg med sin spanske vannhund. Kanskje Victoria, hun sa iallefall at hun skulle sitte på med meg :) Må bare få tak i henne først:) Og ja.. det var vel egentlig alle? Kanskje høre med hun med Sita også (blandingen med fuglehunder)

Da blir vi jo en del da :P ca 5 hunder :P Skal nok ha det koselig, og hundene får leika så de blir slitne :P

Hvor mange skal Victoria ha med seg??

Man får kle seg etter været :P Hardbarka bondeknøler :rolleyes2: :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir vi jo en del da :) ca 5 hunder :P Skal nok ha det koselig, og hundene får leika så de blir slitne :P

Hvor mange skal Victoria ha med seg??

Man får kle seg etter været :P Hardbarka bondeknøler :rolleyes2: :rolleyes2:

Hun med fuglehundsblandingen blir med, men hun har løpetid, men det blir evt litt fælt for Pardo (spanske vannhunden) men det går vel :P hehe

Ja si det, skal prøve å få tak i henne, har ikke nummeret hennes. men sender hun en "mail" på FB :P

Haha Hardbarka bondeknøler ja :P mohaha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir vi jo en del da :) ca 5 hunder :P Skal nok ha det koselig, og hundene får leika så de blir slitne :P

Hvor mange skal Victoria ha med seg??

Man får kle seg etter været :P Hardbarka bondeknøler :rolleyes2: :rolleyes2:

Haha.. høres ut som om jeg har 20 stykk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Dagene går. Litt for mye ramp fremdeles, elsker å bite og hoppe høyt. Har vært på et kurs som ble ferdig for et par uker siden, og begynner på et nytt kurs på mandag.
    • Her går det i vom og hundemat, rett og slett fordi oppdretter begynte med det. Latte er nå 4 mnd. Synes det både er lettvint og greit, virker som hunden trives med maten, og det blir mindre avføring enn med tørrfôr. Har ikke regnet på om det lønner seg da. Vi har kjøpt 9 kgs esker med puppy easy pack.
    • Lurer på om dette er løsningen? Rett og slett at jeg gjør det selv  - Nå fikk jeg noe å tenke på. Takk for tips 👍😊
    • Jeg klipper min selv. Har kjøpt en billig klippemaskin på Biltema som fungerer helt supert, med flere ulike innstillinger for pelslengde. Klipper henne 3 mm på kroppen og 6mm på hale og ører. Når hun skal klippes tar jeg frem en slikkematte med leverpostei som hun koser seg med mens jeg klipper. Gjør dette ca. 5 minutter om dagen, så det tar en stund før hun er helt nedklippet, men hun slipper det stresset hos frisøren i hvert fall, og hun rekker ikke å bli lei ettersom det er såpass korte økter.
    • Sommeren nærmer seg (håper jeg), og jeg har begynt å tenke på om jeg skal klippe ned hunden i år også (som tidligere somre), eller ikke: Han blir så fin med kort lettstelt pels, Han takler varmen så mye bedre, han tørker fortere etter han har badet osv. Men; Han liker absolutt ikke denne timen det tar å klippe han ned. Hundefrisøren sier han er grei, oppfører seg bra. Men pistrer og piper. Og jeg må dra han inn "med makt". Og da blir jeg litt sånn; "Er det verd det? Skal han få slippe klippingen?" Skal / Skal ikke 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...