Mud Skrevet 14. November 2005 Rapporter Share Skrevet 14. November 2005 Jeg og Loke var i går på våres første utstilling.Ikke som deltagere,bare som publikumere.Loke må miljøtrenes sjø og hva er vel bedre enn en stor hundeutslilling inne i en hall I utgansgpunktet så jeg for meg dette:en stk gal og stresset hund og en vettskremt eier som sto i et hjørne å betraktet dette merkelige utstillingsfolket med ditto merkelige og sinte hunder... Jeg gledet meg ikke akkurat,men hva gjør man ikke for sin kjære firfoting Så feil jeg tok:alle var jo kjempehyggelige! Masse koselige folk som kom bort å pratet,mange(noen veldig merkelige...)kjempe trivelige hunder som gjerne ville leke med en (hold dere fast) ROLIG og harmonisk Loke Bortsett fra en liten shcipperke(?) som Loke syntes var skummelt sint var alle hundene imøtekommende og sosiale. Ikke små gale angstbitere som er inntrykket jeg sitter igjenn med fra å ha kastet et par blikk i retning utstillingsringene på Bjerke og etter å ha hørt om andres erfaringer. Vi storkoste oss i 5 hele timer og det blir ikke siste gangen vi drar på utstilling kanskje vi tilmed stiller engang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 14. November 2005 Rapporter Share Skrevet 14. November 2005 Så flott da Utstilling er slett ikke så ille som mange vil ha det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar