Gå til innhold
Hundesonen.no

Norsk retriverklubb avd Østfold


Guest Jonna

Recommended Posts

Guest Jonna

Jeg tenkte kanskje å gå der. Det er vel ute? Kanskje jeg skal tørke støv av Yippie og debutere kl 3 med henne?(må bare lære henne noen øvelser først... :))

Ja det skal vist være ute og litt "luft" i ringene.

Dette er jo stevnet hvor det ikke gjør noe med smultringer :D

Bestemte meg bare for å hoppe i det, pga sterilisering, jobb, bruksstevner, instruktør jobber osv så får jeg ikke startet henne igjen før juni/juli. Så jeg føler vi måtte ha ett "hoppe i det" stevne før den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooo dette har jeg ikke fått med meg :) Jeg skal iallefall ditt til helgen å "debuterere" i et uoffisiell stevne... Kanskje jeg kan debuterer der ordentlig :D

Edit: Rettet opp noen skriveleifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir like sjokkert hver gang jeg ser prisen på norske stevner. Her i Sverige får man to starter for samme prisen... :)

Har planer om å starte i Norge en eller annen gang i sommer, men når vet jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Blir like sjokkert hver gang jeg ser prisen på norske stevner. Her i Sverige får man to starter for samme prisen... :)

Har planer om å starte i Norge en eller annen gang i sommer, men når vet jeg ikke

Og 300 var nesten billig .. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

synes dere skal samle en hel haug sonen-folk og komme hit til Sverige og konkurrere i stedet :ahappy:

Først vil jeg ha Nlch :ahappy:

Det blir jo dyrt når man må ha km, diesel og overnatting :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et totalt unyttig svar: men det høres ut som et trivelig stevne jeg fikk lyst til å starte på neste år evt :ahappy:

Føler meg ikke klar i tide til dette stevnet.

Kommer gjerne å ser på og trener litt da :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...